kedd, február 26, 2008

much ado about nothing

Én vagyok az egyetlen férfi itten a fiúk között, Clint Eastwood pofával ülök egész nap, ők meg összedugott fejjel susmorognak a csajokról akiket megdugtak, akiket meg akarnak dugni, illetve akiket valamiért az istennek nem sikerül, de mindezt valahogy olyan szoftmacsóban adják elő, hogy a múltkor már rájuk szóltam, hogy döntsék el, ők most akkor szingli nők vagy macsó pasik, de szeretjük egymást azért, én meg a fiúk, csakhát nálam a hangsúlyok most valahogy eltolódtak, mer értem én, hogy a vizsgák, meg a csajok, a pasik, a dugás, a nemdugás, a pénz és hogy az élet, de bazmeg, engem nyugodtan lelőhettek ha nyavalygok, olyan nevetséges a sok luxushiszti; kurva sok elpazarolt idő, adrenalin, sok hűhó semmiért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.