szerda, augusztus 31, 2016

Akcióterv

Úgy lesz, hogy szeptember 23-ig nyitva hagyom a blogot, aki addig szeretne bekapcsolódni a meghívó business-be, az tegye kommentben, mail-ben, amit akartok. 

23-a a tanmenetek végső leadási határideje, addig szerintem levegőt venni se lesz időm, persze pont muszáj lenne nyávogni a sok kínomról, de majd titkosban teszem. 
Az élet persze nem hazudtolja meg magát és most is minden egyszerre történik: eladjuk a lakást, úgyhogy ki kell pakolni, ami nem kell belőle, azt esetleg el kell adni, földhivatalba, közművekbe, Otp-be, ügyvédhez, isten tudja hova kell járkálni, Marci holnap Kínába utazik és naná, hogy éppen ilyenkor kezdődik a tanév, anyanyelvi tanárokat kell tanítani tanítani (nem, a tanárok valójában nem tanárok), ügyeket kell velük intézni, órákat kell velük tervezni, plusz az egész iskola tankönyv ellátását én intézem (the horror, the horror), plusz civilizáció óráim vannak az angolok mellett, amiktől fosok, mert hát én és a történelem/földrajz, hümm...na meg házat nézünk, összetörtük a kocsit, élni és életben tartani kell - jézusom, már ettől a felsorolástól elfáradok.

Most ezzel mit is akartam? Ja, igen, szóval ha erre jártok és kértek meghívót, akkor írjatok (mondjuk ezt már mondtam vagy kétszer, nem jövök ki jól ebből, de értitek, már tök rég nem írtam, na), aztán előbb-utóbb bezárok, meghívót adok, blogot írok, székre állok.






50 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. A házvásárlásnak nagyon örülök, a kocsitörésnél gyorsan becsuktam a szemem, de talán elmeséled és azt meg említetted volna, ha valaki megsérült, így kivárom míg bővebben mesélsz.

    Kérek szépen meghívót!

    jokischbergiregek kukac gmail pont com

    Köszönettel.

    VálaszTörlés
  3. De jó, hogy újra írni fogsz! Ha lehet, én is kérek szépen meghívót a kataberwinkl@gmail.com e-mail címre. Üdv,Kata

    VálaszTörlés
  4. Szia.
    Én is kérnék szépen meghívót. gy.anita96.02@gmail.com
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  5. Szia, én is szeretnék meghívót, ha lehet...(remélem:) kye1985@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Meghívó igényemet szeretném benyújtani az életed kukkolásához.

    cím: farkasadri.tigrincs@gmail.com

    Köszi
    Adri

    VálaszTörlés
  7. Húúúú, hát éneddig azt hittem, hogy nálad nem lehet kommentelni... Na mindegy...
    Örülök, hogy mégsem hagyod abba az írást.
    Kérek szépen meghívót! (Egyébként írtam emait is, ugyanebben a témában. :-) )

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Örülök, hogy mégis írsz.
    Kérek szépen meghívót!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. E-mail cím nélkül nem fog menni...

      Törlés
    2. Uppsz, elfelejtettem, hogy nem azonos felületen blogolunk, bár szerintem a privát üzenet így is működik. De mindegy, biztos ami biztos, email: whitepearl896@gmail.com

      Törlés
  10. Nagyon örülök, hogy újra írsz és nem hagytad abba, abban én sem voltam biztos, hogy lehet-e kommentelni :) ... Én is szeretnék meghívót kérni, a vincze.vivien2@gmail.com.

    Köszönöm és örülök Neked!

    VálaszTörlés
  11. Én is szeretnék kérni meghívót: kamurena@gmail.com köszönöm.

    VálaszTörlés
  12. Orulok, hogy remeny cimen fenthagytam a blogod a listamon! Kerhetek meghivot?
    tutuja@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Én is kérnék meghívót: csikinikii@gmail.com
    Köszi!

    VálaszTörlés
  14. Mmmnya, végre! Természetesen én is.
    estsanatlehis@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Hú de hiányoztál! hatarszelihuncut@gmail.com ( tudod, kennel név, nem rosszra gondolni! :) )) Szeretnék meghívót nagyon!

    VálaszTörlés
  16. Én is,én is...
    valyinora@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Én is,én is...
    valyinora@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. örülök, hogy újra írsz :)
    ...és kérek szépen meghívót, igen!
    mandulamokka kukac gmail pont com
    köszönöm :)

    VálaszTörlés
  19. Szia! Én is szeretnék meghívót!
    mester.nikoletta@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. welcome back :)
    én is kérek szépen: zsuzsanais kukac gmail pontcom

    VálaszTörlés
  21. tamaslilla@gmail.com, szeretnék meghívót!

    VálaszTörlés
  22. Örülök, hogy újra írsz, kérek meghívót: langine49@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Kérek szépen meghívót... Hiányzott a blogod.
    lengyel.szabadi kukac gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Kedves Molly!

    Én egy zugolvasód vagyok. Remélem így ismeretlenül is lehet kérni és kapni meghívót!
    Nagyon megörültem, mikor megláttam, hogy újra írtál!
    Kérek szépen meghívót: jksz@freemail.hu

    Üdvözlettel: Judit

    VálaszTörlés
  25. Szia Molly,
    szeretnék meghívót kérni. cippo.nk@gmail.com
    Köszi - K

    VálaszTörlés
  26. Énisénis :) dejó, hogy írsz még!
    blahalujza@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. nagyon szeretnélek tovább olvasni, hiányzott a blogod!
    pitypallatty kukac gmail pontcom
    Köszi! Nóra

    VálaszTörlés
  28. Szia! Hianyoztal. Kerek szepen meghivot:
    monikadombi@yahoo.com

    VálaszTörlés
  29. Én is szeretnék kérni meghívót: sztiszti kukac gmail pont com

    VálaszTörlés
  30. Szia! Zugolvasokent jelentkezem egy meghivoert: katakrezis kukac indamail pont hu. Koszonom: Kata

    VálaszTörlés
  31. Orulok Neked ujra. Szeretnek en is meghivot kerni!
    kataduka71@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Orulok Neked ujra. Szeretnek en is meghivot kerni!
    kataduka71@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Szia, én is szeretnék meghívót...jó hogy újra írsz! ann.takats@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. én is kérek meghívót! isoldekovacs@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. En is nagyon szeretnélek tovább olvasni. Dormirsouslesarbres kukac Gmail pont com.

    VálaszTörlés
  36. jaj de jó, hogy idetévedtem, kérek szépen én is meghívót, ssongbbird@gmail.com, köszönöööm! :)

    VálaszTörlés
  37. jaj de jó, hogy idetévedtem, kérek szépen én is meghívót, ssongbbird@gmail.com, köszönöööm! :)

    VálaszTörlés
  38. Szeretnélek tovább olvasni: holnapezis@gmail.com köszi

    VálaszTörlés
  39. én is jelentkeznék :) írok mélt. és jaj de örülök, hogy véletlen idekattintottam ma (azt hittem, már soha többet nem fogsz írni, de tök jó, hogy mégis) - manner

    VálaszTörlés
  40. Ó, hianyoztak az íràsaid, és három negativ szó:
    NINCS
    SEMMI
    BAJ!

    Kerek meghivot :)
    suciv83@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Ó, nahát, csak most látom, hogy újra írsz :)

    Kaphatok meghívót?
    anonymuskaa kukac gmail.com

    VálaszTörlés
  42. örülök hogy időről időre benéztem hozzád, hátha mégis írsz, mert az nem lehet hogy nem írsz, és még jobban örülök hogy tényleg nem lehet :)

    kérek én is meghívót (majd, ha odaérsz egyszercsak): szegedie@hotmail.com

    VálaszTörlés
  43. Másfél-két éve követem a blogodat és kár lenne ha ez félbeszakadna. Jól írsz. A többihez meg kitartást!
    Az e-mail címem: csillagtancos@freemail.hu
    Előre is köszönet érte!

    VálaszTörlés
  44. Szia! Már jó pár éve olvasgatlak. Szeretnék én is egy meghívót kérni az eagleszem@gmail.com-ra.

    VálaszTörlés
  45. Szia:)
    En is zugolvaslak egy ideje, s ha meg lehetseges, tovabbra is szeretnelek :)
    varga.nori@gmail.com
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  46. Szia:)
    En is zugolvaslak egy ideje, s ha meg lehetseges, tovabbra is szeretnelek :)
    varga.nori@gmail.com
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  47. Én is, én is szeretnék meghívót! motyorog@gmail.com. Köszi!

    VálaszTörlés
  48. Eddig nem jöttem rá, hogy lehet kommentelni. :)
    Kérek szépen meghívót:
    missmigrans@gmail.com
    Köszi!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.