csütörtök, április 19, 2018

"Szeretem, ha visztek, mindegy is hová"

Jók ezek a konferenciák: pár éve, mikor még Amerikában laktunk és hirtelen meghalt Marci harmincas főnöke és egyszer csak ott álltunk két gyerekkel Texasban Marci munkája nélkül, akkor egy szép napon jött egy e-mail Brazíliából, ahol Marci éppen konferenciált (ekkora mázlista figurát ezzel az állandó utazással, háddenem?!), hogyaszongya "nem költözünk Olaszországba?" Én persze bármiben benne vagyok, ami kaland, úgyhogy kezdtem is csomagolni.
Délután beszéltünk és Marci egyszer csak megkérdezte, hogy "nem megyünk Indiába?"
Kicsit elkerekedett a szemem mert már öregszem, aztán persze gyorsan kiderült, hogy csak egy konferenciára nyáron, meg persze nem is biztos és nem szabad beleélni magam és piszkosul drága, de hűha!
Azonnal beleéltem magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.