szerda, október 10, 2018

Marcika különkiadás vol.sok

Az a baj, hogy titkon azt képzelem, hogy Marcika hiperaktív -  mindig is azt gondoltam, hogy van vele valami*, egy darabig ugye az autizmus spektrummal gyanúsítgattam, de mióta ennyi baj van vele, egy csomót olvasok hiperaktivitásról és figyelemzavarról  és aggasztóan sok jel van, ami erre mutat, kivéve az állandó mozgáskényszert, meg mozgásból fakadó sérülést.
Emlékszem, mikor jártunk TSMT tornára, akkor rákérdeztem, mert már akkor is gyanús volt és azt mondta a TSMT istennője, Lakatos Kati, hogy egy hiperaktív gyerek nem tud semmivel olyan elmélyülten játszani, ahogy Marcika, na meg ugye a rengeteg olvasás is eléggé rácáfol erre (akkor még persze nem tudott olvasni), viszont amit a figyelemzavarról írnak az egy az egyben ráillik Marcira, kivéve a rossz jegyeket (na de ha bekerül egy ilyen rossz spirálba, akkor majd a rossz jegyek ideje is eljön, gondolom).
Szóval délután nagy levegőt vettem - nem bírok egyébként, hulla beteg vagyok MEGINT -, bejelentkeztem egy gyerekpszichológushoz, először én megyek beszélgetni (Marcit - a nagyot, mármint - is szívesen vinném, de nincs itt, ezt meg akarom gyorsan intézni, mert ma már igazgatói intővel fenyegették Marcust), aztán együtt megyünk.
Be vagyok szarva.

* persze lehet, hogy nincs neve ennek a valaminek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.