hétfő, szeptember 02, 2019

ahogy a dolgok vannak

Hahaha. Csak, hogy ne legyek túl szentimentális: ma, a gyerekek egymással való rémes és iszonyatosan unalmas és idegesítő piszkoskodását követően ordítva ultimátumot adtam nekik: vagy ők mennek bentlakásos katonai iskolába, vagy én költözöm Kamcsatkára még ma este.

Megszeppenve lefeküdtek, én meg duzzogva Harry Pottert* olvasok. Szerintem beledöglök a kamaszkorukba.



* valamelyik nap elkezdtem olvasni, mert halàlra untam a saját fellengzős könyvemet és teljesen beszippantott


PS: Marci holnap végre hazajön, én meg bevonulok egy idegszanatóriumba három évre. 
Komolyan visszasírom az időt, amikor az alvástanítás meg a hozzátáplálás volt a legnagyobb problémám...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.