szerda, január 15, 2020

Tanulós, tanítós

Sokoldalúság ide vagy oda, ma nekem kellett a gyerekekkel matekozni, hát hú. 
Persze tanultunk már sokszor együtt, de néha, mikor valamit nehezebben fognak fel, a hajamat tépem.
Amikor annak idején a vizsgatanításom volt, azt mondták, hogy túl türelmes vagyok - és tényleg, bármit ezerszer elmagyarázok, nem leszek ideges sosem -, de a saját gyerekeimmel...egy vicsorgó hárpia válik belőlem, jézus.
Ráadásul iszonyú maximalista vagyok, amivel alaposan meg is leptem magam; azelőtt úgy képzeltem, hogy kicsit sem érdekelnek majd a gyerekek eredményei, mert én egy laza, jófej szülő leszek, aztán tessék basszus, már egy matek négyestől is tikkelni kezd a szemem. Fura.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.