szerda, augusztus 04, 2021

semla, nor/ma


 Mikor hazajöttünk Horvàtorszàgból, kaptam egy kimenő napot és, mivel nagyon kívàncsi voltam rà, hogy milyen az Ilonka àltal ajànlott nor/ma, elmentem megnézni és nagyon akartam enni semlàt, de nem volt, sőt, kb semmi se volt, csak pàr érdektelen szendvics, meg kicsit arrogàns kiszolgàló lànyok, akik totàl elfelejtették a kávémat. A pozitívum az volt, hogy a húsz perces vàrakozàsért cserébe felajànlottak egy narancslevet, de ilyen helyzetekben valami ostoba békàsmegyeri gőg hatàsàra mindig nemet mondok. 

Szóval nekem nem volt nagy élmény a hely, de simàn lehet, hogy rosszkor mentem és épp leraboltàk a sok finomsàgot. Viszont annyira akartam enni semlàt, hogy ma sütöttem egy adagot. Rég sütöttem màr és sokat bénàztam vele, nem lett túl szép és brutàlisan tömény is, de azért nem rossz. Jó lenne egyszer megkóstolni egy profi verziót is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.