kedd, június 14, 2022

Kiskamasz különkiadás

Reggel értetlenkedtem Léna valami ironikus megjegyzésén, mire elnéző mosollyal azt mondta, hogy a szarkazmust még gyakorolnunk kell...



Kicsit meg is sértődtem (még hogy nekem?! És pont a szarkazmust?!), de igazából a döbbenet a domináns: mikor lettek beszólogatós kamaszok a gyerekeim, tejóég. 

Mondjuk szerintem tök szórakoztatóak, ezen is jót röhögtem. Nekem sokkal jobban tetszik ez az időszak, mint eddig bármi. Tudunk mar együtt filmeket/sorozatokat nézni és értelmes beszélgetést folytatni róluk, plusz könyveket csereberélünk és mindegyiket megbeszéljük, na meg amúgy spontán is jókat beszélgetünk, filozofálunk, el vagyok ragadtatva.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.