szombat, november 28, 2020

tesztes

 Végül 11-re kellett menni, úgyhogy vidám reggeli és fogmosás után megdöfödték az orromat - az volt az össz  kellemetlenség, hogy könnyezni kezdett utána a szemem, mondjuk én ébren végigcsináltam egy mandulaműtétet, hát az klasszisokkal szarabb - és negyed óra múlva kaptam is egy negatív eredményt, majd jól összevitatkoztam az egyik kolléganőmmel, aki nem átallott bejönni és úgy lemondani a tesztről (btw nem értem miért nem kötelező), mondván, ennek semmi értelme, mert bizonytalan az eredmény és csak a kormány zsebét hízlalja és különben is, egy ismerőse belehalt a tesztelésbe (!). Inkább nem részletezem a véleményemet, az emberek totál hülyék, hát mit csináljunk. Mondjuk újfent elgondolkoztam, hogy a társadalom lesújtó véleménye a tanárokról nem jogos-e némileg. 

Utána rohantam haza - kivételesen kiadtam a feladatokat, nem tanítottam; én amúgy folyton gyötröm a diákokat online, pedig nem is kötelező az összes órát megtartani -, mert Marcinak szülinapja volt és ünnepi menüt főztem. Minden nagyon szép és jó volt, heje-huja, dínom-dánom. Ünneplés közben jött a hír, hogy a gyerekeknek hétfőn nem lesz suli és a digitális oktatás ügyében később értesítenek, amit nem annyira értek, mert úgy tudom, hogy két pozitív eredmény született az általánosban, ezért még nem szokták bezárni az iskolát...de azt hiszem az a baj alapvetően, hogy nagyon sokan eleve betegek és egyszerűen már nem tud ilyen kevés tanárral működni a suli. (Nálunk egy pozitív eredmény volt, ő kb tudta is magáról,  mert tünetei is vannak, mondjuk kicsit gáz, hogy bejött megnézetni és sorban állt, meg ilyenek...mondom én, hogy közvetlenül a tesztelés után kapom majd el.)


PS.: Jaj és a kolléganőm ultimate érvét ki is felejtettem: miért lenne pozitív, hiszen nincs semmi tünete...nekem tényleg fáj ez a fajta ostobaság, az ilyentől egyszerűen sírnom kell. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.