hétfő, november 10, 2008

helyzetjelentés

Bár még korán van, én már egy csomó helyre rohangáltam ma és az újonnan megtalált rúzsaimat és szemceruzáimat felavatandó mindenhová vadra festve mentem.
Legnagyobb megdöbbenésemre mosolygós és feltűnően kedves hivatalnokok és eladók fogadtak mindenütt, mondjuk azt azért végig nem sikerült eldöntenem, hogy most akkor a vámpírsminkem miatt tetszem nekik vagy szimplán sajnálnak; tudjátok, a pszichiátriákon találkozni agyonsminkelt bolond nőkkel.
Btw úgy döntöttem, hogy soha többé nem vagyok hajlandó idegesíteni magam semmin és ezt az egész életesdit mosmár gazdálkodj okosan mintára csinálom tovább, merhogy ez egy mekkora jó játék (a mobilszámlám befizetésekor ugyan kissé megrándult a szám az idegtől, régi reflexek, jóvanna), szóval most akkor mingyár be is mászom kicsit az ágyba, merhogy rettentő álmos vagyok és épp kimaradok a dobásból, tudjátok, kihajoltam a mozgó vonat ablakán vagy mi.

3 megjegyzés:

  1. Pár napja én is úgy döntöttem, hogy nem idegesítem többé magam semmin. Egyelőre jól megy. Sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. én kicsit meginogtam már a döntés óta párszor,de nem adom fel

    VálaszTörlés
  3. Nem lesz mindig könnyű, de ha sikerül, sok energiát nyerhetsz majd.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.