szombat, november 01, 2008

'appy birthday mommy

(mégis élek, mégis nehéz, anya, mégis nehéz. )



kis pici gyerek vagyok, összegabalyodott marionett struccal és reszketeg egóval, kis pici gyerek vagyok játékos szívvel, sok szeretettel-nevetéssel, kis pici gyerek vagyok tele rémülettel, kis pici gyerek vagyok sok bánattal, sírással, meneküléssel, kis pici gyerek vagyok, futok, szaladok, székre állok, kis pici gyerek vagyok, életemet bonyolítom-gabalyítom-toldozom-foldozom, kis pici gyerek vagyok, a józan észre nem hallgatok, kis pici gyerek vagyok, sürgök-forgok, élek, halok, kóbor kisgyerek vagyok, anya, anya, ebben a sivatagban, kis pici gyerek vagyok, felnövök, meghalok, boldog születésnapot kívánok, kis pici bizarr gyerek vagyok, boldogot, kívánok, meghalok, elmúlok, ha-ha-ha-halál, kis pici gyerek vagyok, köpök a világra, a félelemre, a reményre, a halálra, le eisenhowerrel, le nixonnal, kis pici gyerek vagyok, na jó, csak így simán, csak neked, csak most, csak én, csak én, csaké(n), boldog születésnapot kívánok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.