szerda, május 05, 2010

ahogy a dolgok vannak

Szóval az úgy volt, hogy hazamentünk, megnéztük A és B magzatot az ultrahangon, lelkesen ugrándoztak, mi meg dilemmáztunk, hogy piszkáltassuk-e őket tűvel vagy ne, nem, végül nem piszkáltattuk, feleim, ne szüljetek öregen, mert jön a Down-kór para, egyébként ritka unalmas ember lett belőlem: napi tizennégy órát alszom, a maradék időben hányok, na jó, azér cifrázom is ám, nem csak így elhagyom magam és uncsin otthon hányogatok, mer például vettünk gyűrűt és akkor a Westendben hánytam, meg aztán találkoztam a látens főnökömmel és akkor meg a Jókai téren egy fa alatt, aztán Trieszt felé a kocsiban, erről beszélek a blogomban na és akkor, mosmitnéztek, erről szól az élet mostanában, aztán az esküvői bejelentkezéskor nagyon szigorúan megkérdezte a néni, hogy cselekvőképesek vagyunk-e, hát ez most egy igen izgalmas kérdés, az esküvő amúgy is nagy indulatokat vált ki, sose fogom ezt megérteni, én csak azért drukkolok, hogy végig tudjam csinálni okádás nélkül, egy nőgyógyász azt mondta a Marcinak, hogy ikerterheseknél a rosszullétek erősebbek és elhúzódnak, csodálatos, kiszámoltam, épp hét hete agonizálok, megőrülök lassan, egyébként meg kifejlesztettem pár ellenszenves és pökhendi gondolatot is mostanában: amikor mindenki megkérdezi, hogy na és spontán ikrek? akkor magamban mindig azt gondolom fitymálva, hogy hát mit képzelsz, csak nem gondolod, hogy belém kellett ültetni őket, meg aztán amikor a nagymamám beszélt az ő rosszulléteiről, akkor meg azt gondoltam, hogy de mit tudhat erről az a nő, aki egyszerre csak egy gyerekkel volt terhes, nahát, nemcsak unalmas lettem, de gonosz is, még ilyet és igen, még azt is el kell mondanom, hogy irigy is vagyok és nézegetem az iskolából hazamenő gimnazistákat és arra gondolok, hogy milyen csodálatos nekik, istenem, a gondtalan kamasz évek, nekünk meg nyakunkban a felelősség, fel kell nőni, rémisztő.

19 megjegyzés:

  1. Nem szól másról a blogod, mint a nyavajgásról. Régóta olvaslak, pont. Azér'nem olyan nagy gáz terhesnek lenni.

    VálaszTörlés
  2. nyavalygás. pont.
    mindig is arról szólt, ami nekem problémát okozott, a blogom a pszichológusom.
    és de, képzeld, nekem éppen nem olyan jó terhesnek lenni, de ezt azér hadd döntsem már el én.

    VálaszTörlés
  3. Akkor írhatnál aról is...pl.

    VálaszTörlés
  4. na, nem mintha lett volna neki

    VálaszTörlés
  5. hát volt neki, ha jól értem, nem jó, amit írok. nade ez mi? "Akkor írhatnál aról is...pl."

    ki az az a? vagy ez itt valójában "arról"? miről?
    nem értem...

    VálaszTörlés
  6. hadd ne irjon mar megrendelesre, nem a Nyugat folyoirat ez.

    VálaszTörlés
  7. én az elejét sem érettem. azt persze igen, hogy nem tetszik neki, hogy _nyavajogsz_.
    nade. kiezmiezm és főleg, miért? a névtelenek bátorsága, ugye, hogy ő most majd jól megmondja. vajon volt-e már terhes?

    VálaszTörlés
  8. nemtom, én mondjuk a smart-féle vonalat sem értem, hogy ha kell, ha nem, valamit mondunk. minek?
    hát nem tök mindegy, hogy én itt mit beszélek? mit számít ez rajtam kívül bárkinek? mit fáj neki, ha rossz a kedvem? és ha jó? mért baj az, ha szenvedek a terhességtől? ha madonnáskodnék, akkor nyilván az lenne a baj.
    eh.

    VálaszTörlés
  9. (mellesleg hetekig sugárban hányni mondjuk átlagban napi négyszer úgy, hogy amúgy jártányi erőd sincs, nos...az nagyon lehangoló. mondhatni okot ad a...a...nyavajgásra.)

    VálaszTörlés
  10. pedig azér' nem olyan nagy gáz terhesnek lenni.

    VálaszTörlés
  11. :D
    az egyik fórumon egy csaj azt írta, hogy ő két terhességét is végigokádta és gyűlöli az egészet, de azért szeretett volna legalább két gyereket és úgy fejezte be a mondandóját, hogy: "ezért én itt befejeztem a szaporodást". jót röhögtem.

    VálaszTörlés
  12. (bevallom, számomra rejtély, hogy mért kell annyira szeretni a terhességet. most akkor az ember gyereket akar vagy terhes akar lenni? jó, tudom, ez az odavezető út,stb de pl azt sose mondják, hogy szeretni kell a fogyókúrát, bezzeg karcsúnak lenni mindenki szerint jó...)

    VálaszTörlés
  13. Elvileg van, aki tényleg szeret terhes lenni, de nyilván nem okádik sugárban nemhogy négyszer, de sehányszor. A terhesség istenei bizony nem igazságosak. (mint ahogy a gyereknevelés, férjhezmenés, és általában az élet egyéb területeinek istenei sem ;) )
    De nem ez a lényeg, hanem, hogy büdös nagy bunkóság beszólni azért, mert valaki a saját blogjában nyavajog.

    VálaszTörlés
  14. igazából azért nem érdemes a fanyalgókkal foglalkozni, mert mindig jön valaki és kritizálja az x élethelyzetemet (bármilyen legyen is az): régebben mindig baj volt, hogy nem szeretek egyedül lenni (gyenge vagyok, hisztis vagyok), aztán ha valakivel együtt voltam, azt nyilván csak menekülésből csináltam, ha jó volt a kedvem és arról írtam, akkor a stílus nem tetszett ("neked jobban áll a szomorúság"-felkiáltással), smart szerint most épp azért vagyok terhes, mert egy ideje nem dolgozom (smart valahogy mindent tud rólam;)) és unom magam, stb,stb...valószínűleg ez a blogírás hátulütője. meg részben talán a vonzereje is.
    igazából sokszor azért lepődöm meg amikor nyivákolónak titulálnak, mert belülről ez az egész tele van (ön)iróniával, amit ezek szerint nem vagyok képes visszaadni...dehát istenem, ez csak egy blog.

    (és igen, biztos léteznek boldog terhesek is, sőt, az sem kizárt, hogy egyszer csak én is jól leszek...)

    VálaszTörlés
  15. nana, csak semmi self-made interpetáció. azt nem mondtam, hogy azért, mert unod magad

    VálaszTörlés
  16. (egyébként kérdés volt)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.