péntek, március 11, 2016

ahogy a dolgok vannak

Én holnap délig fogok aludni!
?
Nem is, inkább éjfélig!



Ennyire sosem vártam még pénteket mint most, pedig én marha, önként és dalolva vállalkoztam rá, hogy a leendő elsősök képességvizsgálatában részt veszek délután, ahelyett, hogy vidám arccal andalognék a városban, mielőtt moziba megyek Dével (ilyen is nagyon ritkán van, egészen csodálatos esemény). Többeknek elmondtam, hogy szerintem iszonyú érdekes ez a képességvizsgálat és szeretném csinálni, mire mindenki úgy nézett rám, mintha teljesen elmebeteg lennék. Úgy látszik, a munka hősének tűnök az ilyen ötleteimmel...
Szeretném elmesélni továbbá, hogy minden évfolyamon van egy rendbontó gyerek, akit elég nagy biztonsággal Bendegúznak hívnak. 
A végére pedig muszáj elmondanom, hogy Lénike a március 15-i ünnepséget katona ünnepnek hívja, hát ez mennyire aranyos már? Drága kisbabám, akkora cuki ember, nem lehet kibírni. 

13 megjegyzés:

  1. a bendegúzjelenséghez: az én összes olyan ismerősöm, akinek bendegúznak hívják a gyerekét, az indul a bakterház rajongó - és különösen attól csillan fel a szemük, hogy az a gyerek milyen égedelem rossz, szemtelen, pimasz, strb - és hogy egy igazikisfiúpontolyan, mint ez a bendegúz és ők pont olyan gyereket akarnak, mert az majd igazi fiú lesz, mint a filmbéli (én spec egyáltalán nem értem, mit szeretnek rajta, nekem se a könyv, se a film nem jött be - úgyhogy az én fiam nem is bendegúz)

    továbbá (a bendegúzanyák biztosan megharagszanak most rám, de) a bendegúz nekem épp olyan, mint belzebub - az meg ki az ördögnek kell?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szeretem a Bakterhàzat, de pont a név végzetessége miatt nem hívnàm a fiam Bendegúznak:)

      Törlés
  2. Haha. Ezek a Bendeguzok ;)
    Btw en nem vagyok kulonosebben nagy Indul a bakterhaz rajongo, talan egyszer-egyszer lattam/olvastam, a gyerek megis Bendeguz lett. Nem miattam. O valasztotta maganak a nevet, ez jo benan hangzik, de tenyleg.
    Es en is szoktam Belzebubnak hivni, van az a pillanat, amikor tokeletesen illik ra. Meg Bömböldének. Es az igazsag kedveert hozzateszem, hogy tobbek szerint is a vilag legelbuvolobb gyereke, amikor eppen jo hangulatban van. Es semmi ketsegem, hogy o is az a fajta lesz, akirol Molly ir. :) (es ezzel a habitussal nem illene ra semmilyen mas nev sem)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eszembe is jutott, hogy mit mondasz majd Martine kommentjére:)

      Törlés
    2. szerencsére (engem leszámítva) jól nevelt olvasóid vannak :)

      Törlés
    3. jó, hát annyira talán nem volt vészes, bár én már nagyon óvatosan és politikailag koorekten kommentelek egy ideje:)

      Törlés
    4. Nem volt veszes, es ettol meg jolnevelt vagy ;) Mindenkinek szive-joga szeretni vagy nem egy nevet, es gondolni rola valamit, vagy akar sztereotipiakkal jonni a hallatan. Nalam nagyobb fikagep nem sok van, pont ezert kulonosebben nem erdekel, h ki mit gondol a gyerekem neverol pl. uff :)

      Törlés
  3. Én is csak rosszcsont Bendegúzokat ismerek, de annak idején amikor Márkó született a kollégáim mondták (rendőrök), hogy mindegy, hogy minek nevezzük, csak Roland vagy Krisztián ne legyen, mert az összes betörőt úgy hívták akkoriban...és tényleg, főleg Krisztián gyanúsítottam volt nekem is egy pár:) Szóval ez azért még durvább mint a Bendegúzoké:)

    VálaszTörlés
  4. Megrökönyödve olvasom. Basszuskulcs, stimmel. Az oviban a fiam egyik csoporttarsa Bendegúz és tényleg rosszcsont. Igaz, lehet, hogy a gyerek teljesen mormális, csak az anyját veszi palira folyamatosan. Furcsa nő az anyja.

    Én nagyon szeretem az Indul a bakterházat.

    VálaszTörlés
  5. Rendszeresen járok egy kis családi papir- írószer boltba Csengénkkel, ahol egy tanító néni a tulaj. Mivel mar jól ismer minket megjegyezte hogy nem érti ő sok Csengével találkozott már a pályája során de azok mind egytől egyig jó kislányok. Ekkor felvilagosítottam hogy a ki Csengénk második neve Rozi, erre hamiskás
    megállapította "Ja, akkor mindent értek!"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Rozik is ilyenek? Azt nem tudtam, nem ismerek Rozit:)

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.