szerda, augusztus 02, 2017

WW*

Mióta valami rejtélyes okból kivonták kedvenc parfümömet a forgalomból, azóta folyamatosan új parfümöt keresek, de szomorú orral  szívvel arra a felismerésre jutottam, hogy majdnem minden parfüm alján érezni valami erős húsleves beütést, úgyhogy egyelőre Yves Rocher-s zöld teás cuccal vigasztalom magam, annak legalább nincs vasárnapi ebéd utószaga. 
Btw itt a kedvencem, gondolom állatira érdekel mindenkit (ja és ha valaki ismerne ehhez hasonló illatot, az sikoltson azonnal):

                             


         * White Whine

17 megjegyzés:

  1. Én is igy jártam a Mexx Pure Life-al. Ezer évig azt használtam, egyszer csak eltűnt. Legutóbb felfedeztem otthon, hogy jé, visszajött Mexx Pure (itt Irországban nyilván Mexx sincs), azonnal vettem is és bakker nem ugyanaz! Azóta láttam Mexx Fresh-t meg még vagy 3 félét, de csak silány utánzatok, nem a Pure Life. :(

    VálaszTörlés
  2. Én azt pont ma láttam a Müllerben, kacérkodom is vele, de nem az igazi (nekem):(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De csak a Mexx Pure-t, nem? Nekem most az van, kénytelen vagyok beérni vele a Pure Life helyett. :-/

      Törlés
    2. nem, nekem Pure Life rémlik, de nagyon ki voltak fosztva, szerintem kb egy üveg volt és az is ilyen pumpás cucc formájában.

      Törlés
  3. Szia.A krémmánián van.Rendelhető.;D

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Nem, nem rendelhető, ha figyelmesebben megnézed, látni fogod, hogy valaki egy félig teli üveget árul (őő azt inkább nem kérem) - de ha vmit rosszul tudok, akkor linkeld ide plíz.

      Törlés
    2. Ó,basszus.Tényleg.:( Fel sem merült bennem,hogy ott használtat is árulnak.
      Az e-bay viszont jó ötlet.Sok helyről ingyen szállítanak.Mondjuk Európából szerintem pont nem.De megnézni érdemes.
      Nincs valami jó ismerősöd Németországban?;)

      Törlés
    3. De, van egyébként, csak nem olyan, aki gyakran hazajárna. Na mindegy, hát majdcsak túlélem valahogy a dolgot...

      Törlés
  5. a német ebay tele van vele: http://www.ebay.de/itm/292186261539?clk_rvr_id=1274047476241&rmvSB=true

    VálaszTörlés
  6. ez gazdaságosabb :) http://www.ebay.de/itm/100-ml-30-56-Wunder-Wasser-Wunderwasser-fur-Sie-90-ml-Eau-de-Cologne-/292196832376?epid=1239523684&hash=item440849d478:g:5aMAAOSwnK9ZWf~p

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebay-t még nem néztem, ez tény, de úgy meg szállítással együtt biztos rettentő drága végül, azt meg azért túlzásnak érzem, hogy egy rakás pénzt költsek erre (plusz Marci kinyír:))

      Törlés
  7. Évek óta használok yodeyma parfümöt. A kedvencem a Calvin Klein Eternity-jének megfelelő "Prosa", nagyon tartós és nagyon eredeti illatú parfümöket forgalmaznak. Van egy listájuk több oldalas, ahol ki tudod keresni, hogy a kedvenc illatod náluk milyen néven fut, https://www.google.hu/search?biw=899&bih=365&tbm=isch&sa=1&q=yodeyma+-+Calvin+Klein+Eternity&oq=yodeyma+-+Calvin+Klein+Eternity&gs_l=psy-ab.12...10092.13204.0.18954.9.9.0.0.0.0.99.812.9.9.0....0...1.1.64.psy-ab..0.0.0.YkFjK9JVkdU#imgdii=RmN0eLQxMvm10M:&imgrc=F7duov2rAmaH2M:&spf=1501747513747 vagy van webáruházuk is. Próba szerencse, nekem nagyon bejött! http://www.yodeyma.com/hungary/hu/

    VálaszTörlés
  8. én a yodeymából pár perc után már csak az alkoholt vagy a büdit érzem. :( szerintem bőr- és orrfüggő is.

    a strawberryneten sincs sajnos. :( a német amazon pedig drágább mint az ebay.

    VálaszTörlés
  9. Nem ismerem, de beütöttem a keresőbe és csomó helyről rendelhető. Szerintem csak Magyaroszágon szűnt meg.
    Az Ebay tele van vele, vagy itt van pl. ez is.
    https://www.flaconi.de/parfum/4711/wunderwasser-fuer-ihn/4711-wunderwasser-fuer-ihn-eau-de-cologne.html?gclid=CjwKCAjwos7NBRAWEiwAypNCe9UlMQ24xfIrt5f019hDMxbJYxaKPGzHNwrgn5u7KtB6g3BYTuh1yxoCevwQAvD_BwE&pla=4711.WunderwasserfuerIhn.80003251-50.a.&ef_id=VWhPxQAABISadKBr:20170909160657:s

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát oké, de szállítással együtt állati drága lesz a végén, itthon meg olcsó (volt). Na mindegy, egyelőre felvásároltam a budapesti maradékot, aztán meglátjuk. Köszi.:)

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.