péntek, november 15, 2019

ahogy a dolgok vannak aka ez itt a Netflix reklám helye

Sajnos én is súlyosan ráfüggtem  a Netflixre és hihetetlen gyorsasággal bedaráltam az Orange is the New Black mind a hét évadát (nagyon ajánlom mindenkinek, ez egy börtönben játszódó sorozat, ami az amerikai társadalom fontos, súlyos témáit feszegeti, de közben nagyon szórakoztató és sokszor megható, sok jó színésszel), illetve most nézem a You-t, aminek egy elég beteg könyv az alapja (én tavaly olvastam a folytatással együtt); aki szereti a pszichopatás thrillereket, annak tetszeni fog, a könyv is elég király.
Amúgy meg itthon betegeskedünk a gyerekekkel, ami elég jó (már csak a sorozatfüggés szempontjából is...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.