kedd, március 17, 2020

"Ez már ilyen ómájgád"

Legalább ma már a tanári cseten megy tovább a balhézás, nem egymást köpködve közelről, na ezt nevezem én felelős állampolgári viselkedésnek.
A bruszt lényege az, hogy betartsuk-e a miniszteri utasítást, miszerint hétszer-nyolcszor negyvenöt perceket tartunk, mintha mi sem történt volna és nem kéne a gyerekeimet tanítanom és megállás nélkül főzni.
Még csak két nap telt el a két hónapból és én már tegnap el akartam költözni Kamcsatkára, de basszus, hát ki sem engednek az országból. 




PS: Ma olvastam egy rettentő viccesnek szánt szösszenetet arról, hogy miután hasztalan próbálod a gyerekedet munkára fogni, elkezdesz felnézni a tanárokra. Szerintem nem is mondok ehhez semmit, ez már ilyen nókomment* (ahogy Marcika mondaná).

* a pontos idézet az, hogy ez már ilyen ómájgád








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.