hétfő, november 22, 2021

Szerelem a covid idején

 Valld be, hogy csak azért csináltad, hogy ne neked kelljen főzni és megkeresni a lepedőket, ha meghalok!


Amíg én online okosodtam (mert azt azért derekasan csinálom minden nap), addig Marci nemcsak beutalót szerzett a kardiológiára, de élő kardiológust is, aki szerdán megvizsgál (a szomszédaink orvosok és egyszer csak fogta magát és felhívta őket; én képtelen vagyok segítséget kérni bárkitől, ez valahogy genetikusan hiányzik belőlem azt hiszem). Ezek után csütörtökre pedig leszervezte a randimat egy tüdőgyógyásszal, nagyon menő. 

Érzem én, hogy a szerelem hőfokát kardiológiai és pulmonológiai időpontokban mérni kissé nyugdíjas tempónak tűnik, dehát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.