hétfő, december 15, 2008

Iszonyatos álmomat megosztanám

álmomban nagyon mélyen beleszerettem m egyik felettébb kedves, ámde a faéknél is egyszerűbb barátjába - akibe éber állapotomban (értsd ébren) soha de soha de soha-, együtt voltunk, rajongtam érte, majd egy romantikus hév-út során, amikor is irtózatos baromságokat magyarázott, hirtelen azt a kellemetlen felismerést tettem, hogy ez egy förtelmes szörny, leugrottam a hévről és futva menekültem előle a rómain; gyűlölök álmodni, még a szép álmok is nyomasztanak, nemhogy.








PS.: feljelentek (esetleg statáriálisan kivégzek) mindenkit, aki egyfolytában felkiáltójellel operál, ezer kérdőjellel kérdez, illetve telibeszmájlizza az összes szöveget.

1 megjegyzés:

  1. kb három napja én is álomutálós postot írtam, ez mindenkit elkap mostanában.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.