szerda, december 10, 2008

la vita é bella

Jó, hát lehet itten nyivákolni, hogy mediterrán tempó, meg nem angolszász, (és az nekem nagyon furcsa és idegen, to be honest; a magyar tempóra itt nem térek ki, az másért ismerős és (nem) szerethető), kicsit túl barbár, túl lassú, sziesztás, elmaradott, net nélküli (ööö, nemtom lehet-e még fokozni a kellemetlenségeket) de lássuk be, itt olyan kaják vannak, hogy egy közepesen ellátott bolt kínálatától is sikítva összeesek, az előbb például zokogva tömtem az arcomba némi ricottával kevert parmezánt, meg aztán itten ugye a legutolsó paradicsomszósz sem olyan mint az otthoni maggi levespor ízű szószok, hanem finom, sőt mi több, kurva finom és akkor még nem beszéltem a pestóról, a kilencvenmillió tésztaféléről, a mascarpónéról, a pizzáról, a fagyiról, a chiantiról, a limocellóról aaa...na jó, nincs mit tenni, itt egyszerűen enni kell.
Btw még mindig úgy főzök mint kettő isten, hiába na. Ja, a nyelv is kurva szép, na jó, eszünk, beszélünk, mi kell még, eh, a telhetetlen mindenemet.







PS.: Na jó, most, hogy ilyen beszámolósban vagyok (becsüljétek meg feleim, nem vagyok egy beszámolós-alkat), még elmesélem, hogy a múltkor azér mentünk csak Duinoba (ami egyébként csudás hely, ott akarok élni ha már nagyon öreg néni leszek; na jó Dachau előtt és Brighton után) és nem Velencébe, mer én képtelen vagyok délután egy óra előtt felkelni, utálok felkelni, aludni szeretek, de minden fasza volt, tenger, napsütés, porszemség, élet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.