hétfő, április 29, 2013

a hard night's day

Hú, brutális éjszaka volt, volt minden, mi szem-szájnak ingere: Óriás Kaki Katasztrófa, Köhögő Rohamok egész sorozata, megállíthatatlan zokogás (a szomszédok szerintem a hajukat tépték, papírvékonyak a falak), orrszívás, folyamatos égdörgés, illetve Marcika egyre mondogatta, hogy harangoznak (énnemtom, engem a hideg ráz néha attól, amit ők látnak meg hallanak, kezdve a fehér nénivel...)
Hajnali kettő körül egyhangúan megszavazták, hogy én aludjak náluk - mostanában be szoktuk osztani az éjszakai ügyeletet, most Marci jött volna, de a gyerekek kiebrudalták -, persze nem nagyon aludtunk, Marcus nagyon kínlódott, sírdogált, szerintem utál feküdni, mert a náthától nem kap levegőt, meg nagyon köhög és volt egy pont, mikor azt zokogta, hogy pusziljam meg a torkát, mert fáj (mindig gyógypuszit kapnak, ha valami fáj), szegény kismajmok, a betegség egyszerűen rémes dolog.
Én persze most annyira fáradt vagyok, hogy állva is elaludnék, na ilyenkorra leszek rettenetes sárkány estére és hát nem csodálom, hogy az alvásmegvonást kínzásra is használják.

Egyébként a houstoni repülő óriás csótányok helyett Pisában óriás szúnyogokkal kell küzdenünk, nagyobbak egy lónál, komolyan. Mondjuk én a szúnyogra szavazok, ha lehet kérni...