péntek, február 20, 2015

"I wrote this novel just for Mom For all the mommy things she's done For all the times she showed me wrong For all the time she sang god's song And I say thank you Mom Hello Mom Thank you Mom Hi Mom"

Már több blogban is olvastam az Affairről, gondoltam belenézek én is, ha már - hát, engem egész más dolgok zavarnak benne, mint a bloggereket, akiknél olvastam róla: meglepő módon kicsit sem érdekel ugyanis, hogy mennyire passzol a két friss szerelmes, én folyamatosan azon vagyok kikészülve, hogy a főszereplőnek meghalt a négy éves gyereke; úgyhogy már eleve torokszorulva nézem a sorozatot, de a problémámnak köze nincs a rendező feltételezhető szándékához, aka hogy megrendüljünk a csalással járó nehézségeken, meg az új szerelem drámáján. Jó, hát nyilván azért fontos része a főszereplő csaj személyiségének egy ilyen tragédia, dehát.
Tényleg így megy ez, miután az ember gyereket szült, vagy nálam legalábbis: bármikor, bárhol elsírom magam ha gyerekek is a képben vannak: hülye reklámokon, jelentéktelen filmeken, lényegtelen sorozatokon, jeleneteken; és ez persze nekem, a hipercinikusnak nagyon meglepő. 
Senki meg nem mondaná, hogy négy és fél éve születtek a gyerekek, nem tegnap.