csütörtök, január 11, 2018

Feljegyzések az elkeseredett tanárok házából vol.43897234

Valamelyik nap elsősökkel volt órám és amikor azt mondtam nekik, hogy most megtanulunk egy verset, csak néztek rám nagy szemekkel, hogy de mi az a vers?
Ó, anyám. És igen, ez van a gyerekekkel úgy általában. Rémisztően nem tudnak semmit a világon.
Hazafelé aztán kicsit vizsgáztattam a gyerekeimet, hogy ugyan mondják már meg, hogy mi az a vers. Erre Léna szeme felcsillant: hát az, amit írtunk! És szavalni kezdte a kis cuki versüket a süniről, aki málnaszörpöt iszik a réten, huh, megkönnyebbültem, valamit talán már jól csináltam.
Ma azt mondta az egyik tanárnő, hogy őt az lepi meg nagyon a mai gyerekekben, hogy ők olyanokat is megcsinálnak, amik a régieknek eszébe se jutottak. 
Ma egyébként a kedvenc osztályom azt mondta nekem az órán, hogy téged szeretünk, mert te kedves is vagy, meg szigorú is. Ó, nagyon meghatódtam, nagy szükségem van ezekre a sok szörnyűséges óra közepette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.