péntek, június 26, 2020

ahogy a dolgok vannak

Tegnap orvosnál és állásinterjún is jártam, mindkét helyen előkerültek témaként a gyerekeim.
Ezt az ikres dolgot persze változatlanul borzadó pillantások és megjegyzések - ikrek! úristen! - kísérik. Régen ezeken megsértődtem, most már kicsit sem érdekel, úgy látszik, jól haladok a személyiségfejlődés útján (nem).
Szerintem tök jók az ikrek, csak az első három évet kell kibekkelni valahogy, hát igen.
Amúgy mindenkit megdicsérek: a város tele van maszkos emberekkel, teljesen le voltam nyűgözve, hogy ilyen fegyelmezettek a magyarok. Vettem gyorsan magamnak is fekete maszkot a béna kékeszöld helyett, Marcus szerint ezzel egyértelművé vált a nindzsaságom.








PS.: Ha valaki véletlenül ismer holisztikus szemléletű gasztroenterológust, ne tartsa magában, írjon nekem, plíz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.