vasárnap, június 14, 2020

Covidiot

Rá kellett döbbennem, hogy rettegek  a maszkos emberektől: csütörtökön érettségiztetni voltam, reggel hétre kellett mennem (ennek borzalma még a maszkos embereknél is hatalmasabb volt), az úton senki senki és egyszer csak, ahogy a titkos lépcsőn suhantam lefelé, mögöttem feltűnt egy maszkos ember, hát azt hittem, menten elájulok, meg kellett állnom és elengednem, mert nem bírtam elviselni, hogy mögöttem jöjjön. 
Mondjuk még a maszkos embereknél is rémisztőbb volt az érettségi elnök, aki az összes matek dolgozatot átjavította és egy-egy ponton külön balhézásba kezdett, majd kéjes önelégültséggel külön határozatban értesítette a nyomorult érettségizőket, hogy a dolgozatuk egy ponttal kevesebbet ér. Édesistenem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.