kedd, június 09, 2020

Még mindig Knåusgard

You're a real shit for not knowing how old your daughter is.

Right, filtered through the kaleidoscope of your own daddy issues. 

I do not have daddy issues. 

Please, we all have them. Now, periodically, if you can, take time to reflect on the daddy issues that your daddy had with his daddy and his daddy with his daddy and his daddy before him and every daddy that's been going on daddying before that daddy. 



Leginkább ez a Girls jelenet jut eszembe róla, ebben Jessa rehabon van és az ott összeszedett későbbi átmeneti pasijával beszélget az apákról.
De sok közös pontot találtam amúgy is (az apáink alkoholizmusát nem utolsósorban), időnként kifejezetten lírai, ahogy ír, most olvasom a harmadik kötetet, belejöttem, meg is szerettem, bár néha még mindig ingerültté tesz, de tény, hogy nagy hatással van rám. A szüleimen, meg a viszonyunkon is sokkal többet gondolkodom, mióta elkezdtem olvasni.
Kíváncsi vagyok az ötödik kötet után hogyan érzek majd iránta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.