vasárnap, szeptember 23, 2007

péntek reggeli

A Pasi, Aki Tetszik Nekem: Te meddig szoktál együtt maradni valakivel?
Molly: Hát, ez teljesen változó, de azért általában sokáig vergődöm egy rossz kapcsolatban is, majd hirtelen lépek le, sokszor akkor, amikor épp rendbe jönnek a dolgok.
(Gondolatban pedig hozzátettem: tudod, én ezt úgy szoktam, hogy módszeresen szétbaszom a kapcsolatot például úgy, hogy hangoztatom, hogy engem nem szeret senki, remekül kiprovokálva ezzel valami egészen brutális elutasítást, majd amikor elértem a célom, a kialakult helyzettől megrettenve visszakozok, de ekkorra általában már minden teljesen szarrá megy és a közös életünk maga a pokol. Hogy ez mire jó nekem és miért csinálom, azt nem tudom, de egyértelműen érzelmi csőd vagyok. Hiába vágyom kétségbeesetten arra, hogy szeressen valaki, egyszerűen alkalmatlan vagyok erre a szerepre. Amúgy meggyőződésem, hogy valójában nem akarok együtt lenni senkivel és minden ezért van így ahogy van.
Amúgy mi a fasznak kérdezgetsz te tőlem ilyeneket?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.