szerda, június 09, 2010

3 in 1 vol. 9326810465

most el vagyok kenődve, mert két napig egyáltalán nem hánytam és most tegnap és ma megint kétszer, hányni iszonyú, mindenki azzal jön, hogy legyek türelmes, de ez kibírhatatlan tényleg...az utazásokban igazából ez aggaszt: hogy egy csomószor tök hirtelen tör rám a hányinger, jó, mondjuk általában az a titka a dolognak, hogy enni kell, mert szerintem valószínűleg iszonyúan ugrál a vércukrom, de az evésből is már kibaszottul elegem van, semmi mással nem foglalkozom egész nap, csak hogy kitaláljam, hogy mit fogok enni (és persze még mindig csak kevés dolgot tudok megenni), de persze ha hányok, utána mindentől undorodom, de enni kell, mert éhen döglök és iszonyú gyenge vagyok, eh, rémes...már nagyon várom a terhesség végét, meg aztán nagyon kíváncsi vagyok a babákra, már velük akarok lenni, nem vacakolni a terhességgel, dehát sajnos ehhez is türelem kell. jövő héten megyünk egy nagy ultrahangra, amiatt nagyon izgulok, mert talán már kiderül a nemük is, mondjuk én a nevüket már kitaláltam, szóval minden fasza, csak szülessenek már meg:) bár lux elvira nagyon elmés könyvében azt olvastam, hogy nem szabad siettetni őket, mert akkor koraszülöttek lesznek, de az az igazság, hogy nem hiszek ebben a szájkó bullsitelésben, az anyám annak idején például hiába szuggerálta az agydaganatát, hogy múljon el, az egyre nőtt, jójó, tudom, test és lélek összefüggésben áll, de...na mindegy, én asszem épp az anyám betegsége révén nem igazán hiszem már ezt el.

5 megjegyzés:

  1. jaj :( Nem lehet még egyszer bemenni a kórházba egy kis infúzióra?

    hobelevanc

    VálaszTörlés
  2. nem, annyira azért nem súlyos, csaak nagyon belefáradtam már, merhogy épp három hónapja van műsoron a hányás.

    VálaszTörlés
  3. És mi lesz a nevük?

    roto

    VálaszTörlés
  4. Hanna-Léna, Bence-Ádám (esetleg Dávid, ez még vita tárgya)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.