péntek, június 25, 2010

eh

reklám: torokfájás a láthatáron?
aminek én értem: tolófájás a láthatáron?

Már bánom, hogy nem rendeztünk nagy esküvőt, ugyanis feltételezhetően életem végéig ezzel baszogat majd a családom egyik (kicsit sem empatikus) része, akik nemcsak azt sérelmezik, hogy (terveinkkel ellentétben) valószínűleg nem rendezünk majd pót-esküvői vacsorát (mert egyszerűen nem lesz rá időnk, sőt, a pénzt se erre kéne most költeni), de még az is baj, hogy az apámat itthon hagyom (arra a kérdésre, hogy akkor ők azt szeretnék-e, hogy az apámmal neveljem fel a két gyerekemet, nem nagyon tudtak mit mondani), hogy nem fogunk csak úgy hazaröppenni Amerikából, mert nem lesz rá pénzünk és egyáltalán, mi az, hogy én most szülök, szültem volna hamarabb...elképesztő.

2 megjegyzés:

  1. A legjobb, ami történhet veled, hogy már most megszabadulhatsz az ilyen megértő rokonoktól.

    Bár nekem is így lett volna, de nekem apránként az évek alatt kellett leépítenem őket és még mindig van belőlük. :o(

    VálaszTörlés
  2. de ez a rokon az egyszem nagymamám...elég szomorú egyébként

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.