szerda, június 16, 2010

fyi

Szereznem kell néhány virtuális pitbullt asszem.

Amúgy csodálatos, hogy tönkrement az idő, gyűlölöm a meleget amúgy is, pláne most, feleim, akkora hasam van, elképesztő, rémes lehet nagyon kövérnek lenni és sörhassal élni, bár gondolom a háj más természetű, végülis lehet, hogy nem ennyire kényelmetlen...btw sose gondoltam, hogy az evés ilyen kellemetlen kötelességgé válhat. Normális esetben az ember ugye szeret enni: nos, nekem ez elmúlóban van, mert 2-3 óránként egyszerűen muszáj ennem, ha nem akarok hányni/elájulni. Gyűlölöm. Nem szeretek ennyit enni. Ráadásul nem elég ha hideget eszem, muszáj meleg kaját, amit meg is kell főzni, de francba, mindennek szaga van, a szagokkal meg sokszor még mindig hadilábon állok, meg amúgy is...kinek van ereje egyfolytában a kajával foglalkozni?

3 megjegyzés:

  1. a "muszáj meleg kaját enni" a világ egyik legnagyobb bullshitje....

    VálaszTörlés
  2. hát nézd, mivel a hideggel nem lakom jól és ugyanúgy hányingerem van/elájulok, mint mielőt ettem, ezért kétlem, hogy ez akkora bullshit lenne, ugyanis ha meleget eszem, akkor pár órán át valóban nem kell ennem és nem vagyok rosszul...amikor nem voltam terhes, akkor nekem sem kellett egyfolytában meleget ennem

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.