szombat, október 08, 2011

ahogy a dolgok vannak

Are you gonna have more children?
No. I mean... No.

A fenti párbeszéd köztem és egy pénztárosnő között hangzott el - egyébként tényleg érdekes, ahogy az embereket teljesen elbűvöli a tény, hogy ezek a gyerekek ikrek...olyan, mintha valami mágikus erejük lenne, pedig még csak nem is egyformák...nekem mondjuk az egypetéjű ikrek egy kicsit ijesztőek, bár tény, hogy van bennük valami lenyűgöző.
Aztán olyan is történt még, hogy - szintén a Walmartban - egy mexikói nénivel beszélgettem olaszul - ő spanyolul beszélt, én meg olaszul reagáltam -, illetve hazafelé láttam egy terhes nőt, ahogy kiugrott a kocsijából és vadul okádni kezdett egy fa tövében. Próbáltam együtt érzően nézni rá - én aztán tényleg tudom, hogy milyen mindig, mindenhol hányni* -, de ő szegény csak bűnbánóan mosolygott.




*Marci a mai napig sajnál és puszilgat - pedig egy csomószor ő takarított utánam -, amikor felidézünk néhány terhesen hányós epizódot, brrr.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.