péntek, október 14, 2011

"Why then Ile fit you. Hieronymo’s mad againe. Datta. Dayadhvam. Damyata."

Igazából azt nem értem, hogy az amerikaiaknak hogy nem csökevényesedett még el a lába. Tegnap séta közben kigondoltam - tudjátok, ilyenkor jönnek a nagy, korszakalkotó gondolatok -, hogy hippi mozgalmat indítok a "Használd a lábadat!" szlogennel - persze nehéz lesz, mert először járdákat kell építtetnem és hát nemtom elég meggyőző leszek-e ebben a témában...
Különben meg mókás volt, hogy épp elindultunk sétálni, mikor Ashley, a hülyepicsa, aki kiadta nekünk ezt a lakást - szó szerinte hülyepicsa, kábé olyan, mint Charlotte a Szex és New Yorkból csak feketében, igazi üres fejű, szempilla rebegtető nőci, akinek a szemspirálon meg a hajcsavarón kívül nincs sok ötlete az élettel kapcsolatban -, utánam szólt, hogy menjünk a club house-ba, mert nemtom milyen parti van este nyolcig, ahol lesz, idézem fashion, makeup, snacks and Comcast...persze kiderült, hogy az egész a hülye Comcast önpromója és hát persze, hogy pont egy ilyen partira vágyom - hazafelé belestem, kemény volt: kiskosztümös fekete nők álltak körbe koktélos poharakkal és eltartott kisujjal.
Nekem az ilyenektől mindig nagyon viszketni kezd mindenem és eszembe jut a Kazinczy utca meg a Wichmann...aztán sóhajtva arra gondolok, hogy ez a kelet-európaiság ez valahogy annyira speciális állapot; persze ez is butaság, hiszen volt nekem olyan tanítványom, aki Carrie Bradshaw-nak képzelte magát, csak szegény a Dózsa György útnál lakott egy albérletben és ez néha kicsit azér bekavart a fehér kosztümös partik fílingjébe...na ugye, mondom én, hogy speciális állapot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.