szerda, szeptember 28, 2016

furious anger

Valószínűleg megkönnyítené a dolgom, ha időnként MY PARENTS ARE DEAD feliratú pólóban flangálnék a munkahelyemen. Ma ismét megkaptam a kérdést, hogyaszongya "hol is laknak a szüleid?"
Első dühömben majdnem rávágtam, hogy a temetőben, de aztán fapofával elmagyaráztam az életemet.
Az emberek mikor lettek ilyen tapintatlanok? Vagy tényleg mindenki ilyen szerencsés és egyedül az én szüleim haltak meg?
Én értem, hogy túl fiatal vagyok az árvasághoz, de azért minimum átfut a fejemen a gondolat, hogy tán valami nem oké, ha észreveszem, hogy egy kollégám kábé semmilyen módon nem tud megoldani nagyszülőt igénylő dolgokat és idejét kicentizve lohol folyton a gyerekeiért.

10 megjegyzés:

  1. Nem te vagy az egyetlen.A férjem mire betöltötte a 16-ot már egyik szülője sem élt.

    VálaszTörlés
  2. Az én férjem szülei sem élnek kb 20 éve, de egyébként úgy látom, hogy a nayszülőkből, akik élnek kétféle van. Az első az, aki elfelejtette, hogy az ő gyerekeit is anno folyton a mama pesztrálta, minden hétvégén és a szünetekben is ... ők most önmegvalósítanak, vagy pihennek mert fáradtak nagyon és a gyerekvigyázás náluk = a tv elé ültetéssel, vagy még ennyit sem vállalnak, a másik nagyszülői csoport nagymamik és sok-sok nagypapi hozza, viszi a gyerekekt oviba, suliba, edzésre, zeneórákra és ők ülnek az unokákkal órákat a játszótereken. NA őket kell nagyon megbecsülni és látom, hogy vannak azért szép számmal, csak nem mindenkinek jut belőlük sajnos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, oké, én most nem annyira a nagyszülői segítségre akartam ezt kihegyezni (màr megszoktam, h nincs), inkàbb a buta/tapintatlan kérdésekre, meg arra, h egy-egy ilyen "és mért nem tud feljönni az anyukàd vidékről?" kérdés mennyire szarul tud esni .

      Törlés
  3. Tudom, mit érzel, nekem ugyanilyen volt, amikor a gyerek első évében megkérdezték kedvesen, hogy nincs ennek a gyereknek apja? De, van baszki, azért kötöttem magamra őt télen, hajnali hétkor, hogy elvigyem a rendelőintézetbe a vizeletmintáját, mert egyébként nyilván van kire hagynom, csak szeretjük a kihívásokat. Persze kedvesen válaszoltam, és legtöbbször még sírva se fakadtam ügyesen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, szörnyü. Én a múltkor egyszer sírtam egy ilyen ügyesen feltett kérdés hatàsàra.

      Törlés
    2. Egyébként ezek az emberek biztosan nem akarnak rosszat, csak nem gondolkoznak, mielőtt megszólalnak.

      Törlés
    3. Persze, azért reagálok én is mindig normálisan...csak néha azt gondolom, h kicsit gondolkodni is kéne egy-egy kérdés feltevése előtt.

      Törlés
    4. Engem is rosszul érintenek ezek a "nagyik hol vannak?" kérdések. De mindig arra gondolok hogy basszus neki honnan kéne tudni hogy messze laknak a nagyijaink?!
      Nyilván mindenki máshol él meg mást tapasztal de én úgy látom kevés az olyan anyuka aki nulla segítséggel lavírozik a mindennapokban.

      Törlés
    5. En azon szoktam gondolkodni hogy az Ennyire ritka mint nalunk is hogy a 4 nagyszulobol csak egy el mar? Az a normalis hogy 40 eves embereknek mindket szülője el es tettrekesz? Mert ez persze jo hir es akkor csak az en es a Férjem családja ment ilyen hamar tönkre?
      Es aztán szetnezek es latom hogy bizony. A legtobb helyen 4 nagyszülő van akik akar napokra hetekre is képesek az unokákat fogadni.

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.