kedd, szeptember 06, 2016

Muszáj beszélnem róla

Kezdek annyira kimerült lenni, hogy ma a sokadik és nincs egy nagyszülő, akire hagyhatnád a gyerekeket? kérdés után egyszerűen elbőgtem magam*. 





*még soha életemben nem bőgtem kollégák előtt, teljesen rosszul vagyok az ilyesmitől


PS.: Egyébként "csak" annyiról van szó, hogy csütörtökön új tanárként be kell mutatkoznom pár szülőin és hát basszus, nem, nincs egy nagyszülő, férj Kínában (legalább egyikünk nem szívja meg az életet, ugye), fasza megint ez nagyon, tényleg...

PPS.: Amúgy csakis a zárt blogon akarom folytatni a nyivákolós tevékenységet (és ki akarom egészíteni lázító és gyűlölködő tevékenységgel, amit csak nagyon óvatosan szabad nyíltan csinálni sajnos), de ezt most muszáj volt leírnom. A zárt blognak különben egy kérdés lesz az alcíme, hogyaszongya miért akarom sürgősen elhagyni a közoktatást?

20 megjegyzés:

  1. Szia, evek ota olvaslak, de meg sosem kommenteltem. Szeretnelek tovabbra is olvasni, tanar vagyok, pontosan ertem a helyzetet. Kaphatok meghivot a blogodhoz?
    lippai.ildi@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, igyekszem mindenkinek küldeni, bàr rengetegen írtatok. Egy darabig még muszàj nyitva hagynom, mert nincs időm a meghívózàsra, de egyszer majd lesz!...vagyis.. remélem.

      Törlés
  2. Megerősítem, nagyik, segítők nélkül állati nehéz.

    Én e-mailben kértem meghívót, nem tudom, megkaptad-e. Itt is kérek, a biztonság kedvéért.

    bezzegfranciaorszagban@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hàt meg most tök egyedül vagyok,ràadàsul valami eszement sok munkàval a nyakamban. Nagyon szar ez így.Ketten azért egész jól elműkódünk

      Törlés
    2. A meghívót meg küldöm, amint sikerül ezzel foglalkoznom (most is épp lógok, mert óràra kéne készülnöm)

      Törlés
  3. En is szeretnelek tovább olvasni..imadom ajogy irsz.
    Rolam annyit olasz férjjel Németországban élek (itt picit azert konnyebb..csak az Oaszok picit egy picit jobban szeretnek a nemeteket..!! ;)
    katalin0905@googlemail.com
    1000 köszönet :))))

    VálaszTörlés
  4. same here, és tok megertelek. fel a fejjel!

    VálaszTörlés
  5. Újra írsz, wow! Beleférek?
    A nagyszülő kérdésre meg :(... bármennyire súlyosak is bírnak lenni!

    VálaszTörlés
  6. Szia! Régebben olvastalak és örülök, hogy megint írtál és szeretnélek továbbra is olvasni. Email címem: Jonsye2014@gmail.com . Köszönöm és kitartást!

    VálaszTörlés
  7. Szia, nagyon sajnálom, nagyon nehéz lehet, első gondolatom az volt, hogy ez az állás nem jó Neked.
    Oké, persze, akkor mit?
    Aztán az jutott eszembe, hogy nemrég írtad, mennyire szeretnél egy harmadik gyereket, hát az így nem nagyon menne szerintem.
    Mennyire szar, hogy így alakult, lelkileg, szeretésileg, segítésileg.
    óafrancba

    VálaszTörlés
  8. de egy alkalmankénti bébiszitteretek se lehetne?

    VálaszTörlés
  9. Az a vicc, hogy van, csak valahogy sose ér rá, mikor kéne, most se; az egyik óvó néni, egyébként.
    Amúgy az a baj az alkalmankénti bébiszitterrel, hogy ha nem fixen napi négy órát foglalkoztatod, akkor keres olyat, aki igen és annak az az eredménye, hogy végül sosem ér rá...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a miénket fixen foglalkoztatják mások, de az általában délelőtt/kora du van, így du-este többnyire ráér. kell? cuki.

      Törlés
    2. Mondjuk nekünk is sokszor koradu. kéne, de azért kérem, igen:)

      Törlés
  10. Facebook pótnagyi keresés? Nagyon elvetemült ötlet? Nyilván az is pénzbe kerül, de nem úgy és annyiba mint egy min. napi 4 órás switter, aki abból akar élni és amúgy a saját gyerekeimből kiindulva sem tudok elképzelni, hogy mindig más vigyázzon a gyerekekre. Más: Hog ylehet az, hogy eg yolyan intézmény mint egy iskola!!! Nem gondol arra, hogy ilyen esetekre a saját kollégái gyerekeinek csináljon egy kis kézműveskedős gyerekmegőrzést??? Nyilván ez egy évben egy-két alkalom lenne csak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az iskolàban főképp nyugdíjközeli hölgyek dolgoznak nagy gyerekkel, a gyerekesek meg nem győzik levakarni magukról a nagyszülőket, meg vagyok én...mi az a Facebook pótnagyi keresés?:)

      Törlés
  11. Szia! én is szeretnék kérni. Már napok óta akartam írni, de telefonról nem találtam a hozzászólásokat:) acsigusz@gmail.com nagyon szépen köszönöm:)

    VálaszTörlés
  12. Szia! Szivesen olvasnálak tovább, ha lehet. drczakojkukacgmail.com Köszi szépen! Egy zugolvasó

    VálaszTörlés
  13. Szerintem férj és nagymama nélkül nem lehet boldogulni. Saját tapasztalat. Én most abba bìzok, hogy eljön majd az az idő amikor egyedül hazajön majd a suliból a fiam, elmegy edzésre egyedül... és akkor nekem könnyeb lesz.
    Egyébként vezetsz vagy tömegközlekedtek?
    Pótnagyin én is erősen gondolkozok.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.