szombat, szeptember 10, 2016

"Nekem hideg nyállal kenik homlokom is"

Szerintem teljesen egészségtelen - vagy mit tudom én, magamhoz képest biztosan az -, hogy amikor Marcus hétkor kipattan az ágyból, akkor én ügybuzgó módon talpra ugrom és "úgyis annyi dolgom van!" felkiáltással már kávézás közben órát tervezek. Tényleg az a legnagyobb baj a tanítással, hogy sosincs vége.
És a hülye szívritmuszavarom is előjött a sok stressztől, meg persze náthás vagyok, fáj a torkom (ezek nálam zaklatott időszakokban azonnal előjönnek) és még a lakótelep egyetlen kellemes létesítménye, a török pékség is becsődölt.



PS.: Egyébként jelenleg a világ legcsodálatosabb dolgának a Tesco online bevásárlást tartom. Nyáron kaptam rá és egész komoly kárpótlást jelent sok-sok háztartási sérelemért. (pl. nincs nagy konyhám/mosogatógépem/takarítónőm/rabszolgám).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.