szombat, november 11, 2017

(s)iker vol.45361289120

Körülbelül két hete szigetelik a házunkat* (és hátravan még egy hét biztosan) és a gyerekek, mivel nálunk ugye megállás nélkül megy a pszichodráma, egyfolytában szigetelőset játszanak (na jó, időnként felváltják egy kis iskolással), Marcika az előbb felkiáltott: én nem is tudtam, hogy ennyire jó szigetelni!

Az iskola amúgy kifejezetten tetszik nekik (szerintem persze nem a megfelelő gyerekekkel barátkoznak, de én egy mocskos elitista vagyok és mivel tudom magamról, hogy ez nagy problémám, ezért igyekszem toleránsan hozzáállni a kis haverjaikhoz), velük olvastatnak fel mindent, amit csak lehet (és már többször áradoztak, hogy milyen fantasztikusan olvasnak, a tanító néni a múltkor részletesen kikérdezett, hogy de mégis hogy tanultak meg ennyire jól olvasni, meg azt is mondta, hogy olvasó versenyre sajnos csak harmadiktól mehetnek, de szavalni be akarja nevezni őket hamarosan) és úgy látom, hogy nagyon gyorsan észrevették, hogy nekik szükségük van több, nehezebb feladatra. 
A tanító néni egyébként a múltkor odajött hozzám (ritkán találkozunk a főnénivel, mert ő mindig délelőtt van) és azt mondta, hogy ő egyszerűen imádja Marcikát és Marcika így, meg úgy és mennyire okos és fantasztikus és cuki, csak az a fránya írás ne lenne...de én annyira hálás vagyok neki egyébként, hogy nem cseszteti Marcikát sem a szörnyű rajzaival, sem az ügyetlenségével (mármint a keze ügyetlen az íráshoz, amúgy tök menőn focizik például), hanem egyfolytában dicséri inkább, jó fej nagyon. Lénára meg csak annyit mondtak, hogy mindent tökéletesen csinál, szépen rajzol, szépen ír, ügyesen tornázik, gyorsan fut, szorgalmas, figyel órán, okos, kedves, kitartó, érdeklődő, stbstb, szerintem ő tényleg ilyen tanárok álma típus. 
Voltak persze már konfliktusok is - Marcust párszor jól megrúgták, Lénát lénabénázták -, de ezek most épp szunnyadóban vannak, remélem nem lesz sok ilyen (valami gond persze mindig van, nyilván lesz is még), úgy szeretném, ha jól menne nekik az élet. 










* most kicsit sajnálom, hogy nem lehet kommentelni, mert a kedves trolljaim biztos elkezdenék firtatni, hogy ugyan miből telik nekünk erre, hahaha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.