szerda, február 07, 2007

helyzetjelentés

Bármit megtennék egy bicikliért. Értitek?! Bármit. Valaki azonnal adjon nekem egyet. Nincs most rá pénzem. De ilyen király városi bringa kéne ám.
És különben meg tavasz van, egészen más már a levegő mint januárban, ez egyszerűen csodálatos. Krakkóba akarok menni.
Meg még azt is akartam mondani, hogy lusta vagyok az álláskereséshez. Komolyan. Már a hirdetések elolvasása is fáraszt, nemhogy még motivációs levelet írjak arról, hogy eddig mit meg hogy és most már miért nem és részletesen taglaljam önnön kreativitásomat, csapatjátékos mivoltomat, toleráns, vidám, dinamikus, szorgalmas természetemet, gyors, logikus észjárásomat és fejtegessem, hogy összességében tulajdonképpen egy zseni vagyok, aki ég a tettvágytól. Olyan fárasztó hazudni.
Nem tudtok valami király munkát ahol pénzt kereshetek ha normálisan dolgozom? Tényleg van némi eszem és szorgalmas is vagyok, ha motiválnak valamivel (érdekes feladat + egy rakás pénz). Ja, hogy egyszerre csak egy kívánság: oké, akkor kérem a biciklit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.