kedd, február 06, 2007

Nyavalygós bejegyzés

Igen, ezt most azért írom, hogy sajnáljatok. Nincs kedvem dolgozni ma és kész. Egy csomó órám lesz és egyikre sem készültem. Ez persze az égvilágon senkinek sem szokott feltűnni rajtam kívül, de én szorongok emiatt egy csomót.
Szóval kezdjetek sajnálni MOST. Háromra. Gyerünk.















PS.: Sírhattok, jajveszékelhettek, sipákolhattok, némán harapdálhatjátok a szátokat, hunyoroghattok, sápadozhattok, ki-ki vérmérséklete szerint.
Köszönöm. Máris kicsit jobban vagyok.

5 megjegyzés:

  1. ha nem készültél, akkor voniulj be jelentőségteljesen, az első pisszenésnél borulj ki látványosan, és irass velük dolgozatot.
    a kis analfabéta köcsögök...

    VálaszTörlés
  2. a dolgozatiratás nemcsak kegyetlenkedésre jó, de királyul lehet közben aludni, reggelizni és készülni az órára...szeretem nagyon.

    VálaszTörlés
  3. En csak vigyorgok :)
    Bar az ugyanazt is jelentheti

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.