hétfő, augusztus 06, 2007

Küldöm sok szeretettel mindenkinek, aki megsértődik miatta

Nincs gusztustalanabb egy hazug házasságnál és egy olyan embernél, aki álszent módon sopánkodik a szarról és minderre a gyerekét (gyerekeit) használja mentségként.
Hányok az olyan embertől, aki nem vállalja a szar döntése következményeit.
Én legalább csak a saját életemet baszom el, büszke vagyok magamra. (Ez ilyen szmájligyanús, háddenem?)

Kurva nagyot kell köpni.*






*igen, kissé feszült vagyok...meghát egyre kevésbé empatikus. Remélem az összes nemjóember ismerősöm magára veszi ezt a hercig kis bejegyzést.

4 megjegyzés:

  1. Szolidáris vagyok a dühkitöréseiddel kapcsolatban. Felnőni pokoli nehéz. Nekem lassan talán sikerül.

    VálaszTörlés
  2. felnőni annyit tesz mint hazudni mindenkinek? well...

    VálaszTörlés
  3. Hogy mikor hazudunk, nehéz téma. Ha nem bízunk igazán valakiben, akkor biztos. Vagy ha nem akarjuk, hogy valaki tudja az igazságot, már amit mi gondolunk. Hogy aztán kíméletből hazudunk-e vagy gyávaságból, ez nem mindig tiszta asszem.

    Egyébként nem tudom nézed-e a Dr. House-t, - akinek a mottója: "Everybody lies" - na ő az a karakter, aki nem érzékenykedik, ha ki kell mondani a frankót. Se nem gyáva, se nem érzékeny. Életemben nem láttam még ilyen hiteles kitalált hőst.

    VálaszTörlés
  4. a tapintatot - és a kegyes hazugságnak nevezett izét - azért nem keverném a hazugsággal.
    persze, mindenki hazudik - másképp nehéz lenne szocializálódnia -, de nem mindegy, hogy a hazugságával mennyire bánt másokat.
    szerintem ugyanis amit nem tudunk, az is fáj, vagy legalábbis fájni fog előbb-utóbb...

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.