csütörtök, augusztus 16, 2007

fyi

A másik ember álmánál csak a másik ember problémája unalmasabbb, nem győzök eleget gondolni erre, meg volt itten még a héten egy olyan gondolatom, hogy senkinek nincs joga a másikat a depressziójával, undokságával és nyavalygásaival terhelni, nem illik rápakolni a hangulatunkat másokra, mert az is energiavámpírság, csak nem a harsány típus, hanem a passzív agresszióba burkolt kisajátítós és még terhesebb fajta.
Aztán még azt is meg kell állapítanom, hogy nagyon jót tesz nekem, hogy egész nap emberek közt vagyok és fegyelmeznem kell magam: olyan sok energiámba kerül nem leütni senkit, hogy nap közben nem gondolok a csökött lelki életemre, estére pedig annyira fáradt vagyok, hogy csak legyintek, ha eszembe jutnak a katatón depressziós időszakok.
Van viszont valaki, aki gyűlöli, hogy ennyit dolgozom - na jó, két valaki is van -: Fanni tegnap egészen csinos pisit termelt az ágyamba mire hazaértem, szóval ma kap ajándékba egy csomag gumisünit; nem, nem a pisi miatt dícsérem meg, hanem próbálom jóvá tenni, hogy sosem játszom vele.
Szép, csíkos entitás. Persze lehet, hogy az új név nem jön be neki, ezt ki kéne derítenem...

4 megjegyzés:

  1. Egy másik ember álma: ma hajnalban láttalak álmomban: hosszú hullámos hajad volt és ciklámenszínű kezeslábas-szerűséget viseltél (kicsit olyan R-GO-s, szafaris stílusban). A helyszín az általános iskolám épülete volt. Egyébként még az álmomban megfordult a fejemben, hogy másnap írok majd neked, hogy megdicsérjem a szuperkúl cuccodat!

    VálaszTörlés
  2. asszem még sosem volt rajtam semmi ciklámenszínű...az általános iskolában nekem uv zöld cipőfűzőm volt:)

    VálaszTörlés
  3. Remélem, nem magas szárú fehér Puma tornacipőben hordtad! :)

    VálaszTörlés
  4. hát dehogynem, mit gondolsz te rólam?!:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.