kedd, augusztus 21, 2007

némaüzem, satöbbi

Egy boxos pofátalanul ellopta a blogom címét, hát bazmeg.
Amúgy meg igen - nincs kedvem most a kommentekre nagyon reagálni -, mindenkinek más ellensége van, nekem a magyar nép.
Ti nyugodtan cigányozzatok, zsidózzatok, buzizzatok, én magyarozok. A világból ki lehet üldözni a magyarság tudattal: pont olyannak érzem mint a vallást. Igen, kicsit olyan nekem magyarnak lenni, mint egy transzszexuális nőnek nőként élni.
Amúgy ma végre angolul is beszélnem kellett: a kínai főbácsival folytattunk konferenciabeszélgetést, mindenkinek be kellett mutatkoznia és a fickó annyira el volt ájulva az angolomtól, hogy külön faggatott, hogy hol tanultam meg ilyen jól ezt a csudás nyelvet.
Na ja: lehet, hogy csak egy köcsög bölcsész vagyok, de egy idegen nyelvet legalább valóban sokkal jobban beszélek mint a legtöbben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.