péntek, július 04, 2008

Kedves tévénéző gyerekek!

Akkor ezt most beszéljük meg gyorsan, ezt a jelenséget: ír nekem valaki az iwiwen (a boxon is volt ez így, naná), hogy juj, de érdekes/helyes/bolond/szép/randa/furcsa/fasza (karikázzátok be valamelyiket) csaj vagy, barátkozzunk/beszélgessünk/dugjunk/igyunk/cseréljünk eszmét.
Ír, ismerkedhetnékje van, barátkozni, hangicsálni, közeledni akar, virtuálisan mórikálja magát, de már az írás pillanatában, értitek, már amikor azt gondolja, hogy jaj, megismerkedem én ezzel itt, már akkor bevillan neki, hogy rábízom én erre a csajra ezt az egész ügyet, megoldja ő, szóval tart majd, faszom se fog itt firkálni, majd ő szórakoztat, fecserészik, kérdezget. Meg akarok vele ismerkedni, kérdezgessen ő, háddenem? El is küldöm az anyjába, ha nem elég szórakoztató, hogy képzeli, hogy én leállok egy fantáziátlan, unalmas fapinával, aki még csak kérdezni sem tud, akit nem érdekelnek a dolgaim, háhogy képzeli, de mégis hogy?
Én akarom őt, ezért megpróbálom elhitetni vele, hogy tulajdonképpen ő akar engem, különben meg fel is út, le is út.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.