szombat, július 05, 2008

nem buzulnék, de most már késő

Hát gyerekek, nagyon egyszerű a képlet itt minálunk: aki magyar, az nem buzi, sőt, a magyar szent jobbjával lecsap az idegenszívű buzira, mer a buzi hozza ide a rontást, a külföldi mételyt, a buzi megmutatja gyermekeinknek azt, amit sosem mertek megkérdezni, buziság amúgy se lenne, ha nem volna a (buzi) liberális média, de így sajnos még a csapból is az folyik, hogy szeresd azonos nemű felebarátodat, mint tenmagadat, nincsen ez így jól, mindenki bebuzul, oszt jön a nemzethalál, most mondd meg, ki kell majd írni Magyarországra, hogy buziság miatt zárva, rettenet, borzalom, a buzik mondjanak le most.

8 megjegyzés:

  1. ha belegondolok, h régen hülye buzi-utáló idióta voltam... ég a pofám.

    VálaszTörlés
  2. a vadmagyarságodat megtartottad?;)kell az nagyon mostanában

    VálaszTörlés
  3. Buzuljatok csak, de akkor ne sírjatok majd, ha nem kaptok nyugdíjat, barmok.

    VálaszTörlés
  4. megjegyzem a homokosok közül sokan örömmel nevelnének gyereket, dehát nem engedik nekik, ugye...egyébként már el is képzeltem, ahogy megbeszélik egymással, hogy "te, változtassunk már ösztönkésztetéseinken, csináljunk gyereket a nyugdíjér"

    VálaszTörlés
  5. nyugdíjért vagyok hetero - ez olyan szép, nem?

    VálaszTörlés
  6. új foglalkozás született: megélhetési hetero:DD

    VálaszTörlés
  7. nem tartottam meg a vadmagyarságot sem, elkezdtem gondolkodni inkább :D mi a fasznak dicsőítsek valamit, amiben semmi örömömet/hasznomat nem lelem és még csak nem is értékes dolog? felnőttem, v mittomén.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.