kedd, július 08, 2008

"Oh mein liebe Strauss, the life is short"

És hát például most van az, hogy rettentően be kéne rúgni.
Nem a felejtés miatt, csak úgy nosztalgiából, tudjátok, hogy emlékezzek a nagybetűs életre, a hőskorra, amikor lehánytam a cipőm két angol óra között, nekimentem egy oszlopnak részegen biciklivel meg hát alkoholizmusom csúcsán egy-két liter bor után estem be az esszéíró vizsgámra, ami, ahogy már az unalmas nagykönyvekben írva vagyon, évfolyam első esszé lett, valami sportokról kellett értekezni angolul, elképesztő, hogy mit meg nem tesz az ember egy rongyos papírért, ami túl kemény, hogy kitörölje vele a seggét (rongyos papír, ami túl kemény, hogy kitöröljük vele a seggünket=bölcsész diploma, ezt a definíciót lesz szíves mindenki a szótárfüzetében rögzíteni).
Egyszer (sokszor) megkérdeztem az Istvánt, hogy mit csinálna, ha meghalnék. Akkor még nagyon szerelmes volt és azt válaszolta, hogy bánatában körbefutná a világot. Ez a legromantikusabb dolog amit valaha mondtak nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.