kedd, február 10, 2009

helyzetjelentés

Miután jól kisírtam magam a Family Stone című méteres karácsonyi ostobaságon, amiben rákban meghal az anya, de ezt persze mindenki bölcsen és szimpatikusan viseli, elmentem Michele-t (5) angolul pesztrálni, aki zsenge kora ellenére igen fasza házakat farag hungarocelből (!) es egész helyes, bár röpke két órás együttlétünk után egész emberesen hasba vágott (használjatok gumit), majd hazajöttem (szokás szerint lógtam a buszon, szégyen-gyalázat, tényleg), majd legnagyobb meglepetésemre szánalmas tudományomhoz képest egész komoly olasz társalgást folytattam a macskaalom árus fickóval és hazaérve iszonyúan kikészültem, mikor az apám belesírt a telefonba mert az anyám nincs jól, aztán az összes barátomnak elnyivákoltam az össze bánatomat és morális dilemmámat és kétségbeesésemet, majd szomorúan vacsorát főztem.


PS.: Le akartam írni, hogy milyen jó veled és kedves vagy meg támogató, de most, hogy az olasz mellékneveken veszekedtünk és egy nálam fiatalabb nőt öregnek neveztél, most már nem érdemled, hogy megörökítselek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.