hétfő, február 16, 2009

ó

Drága Anna így két év távlatából is erősen a visszasírásod miatt írok,akivel most tanulunk tudja tök hányadik tanár,de már idegel,példákat nem is írok de a your helyett a jó a we are helyett a vör most úgy írom ahogy ejteni kell na szóval csak azért írok,mert erősen gondoltam rád,mert elmentél és minden angoltudásom a kút fenekére esett nálad simán bevállaltam volna az érettségit,mert belénk verted de így miután agyament tanárok vannak nem vállaltam be,sőt történt most,hogy elvesztettem a füzetem amiből nálad tanultunk,totál kivoltam hálaég meglett ma vizsgáztunk hát kaptam egy 3-ast,de majdnem 4 lett,dehát ilyen dumával:ezt nem néztem ki belőled,hogy meg bírsz szólalni......hát persze hogy nem szólalok meg órán ha olyan a tanár,na csak ezt akartam leírni,remélem jól megy sorod sok pussz és tudd:sokat emlegetünk,főleg ma esett jól Attila mondta épp,hogy megtaláltam a füzetem,igen te Annánál naprakész voltál.na csak nyálaztam kicsit.szia

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.