péntek, február 13, 2009

"Marla, you liar! You big tourist! I need this! Now get out!" (Menj terápiába Ophelia/Desdemona)

Olvasgatom ezeket az amerikai rákos fórumokat (könnyed esti olvasmányok, hát persze), hogy így brain tumor, meg úgy gyász és nem tudja feldolgozni, megsiratni, blabla és akkor mindig az a válasz, hogy menj el az ilyen segítő csoportba, meg az olyan támogató angyalokhoz, meg az amolyan vallási csoporthoz, a gyászcsoporthoz, a daganatcsoporthoz, menj terápiába, menj, szaladj, beszélj, köpd ki, ne maradj vele egyedül...hát nemtom.
Szerintem kéne tudni gyászolni egyedül is, kék angyalok meg mindenféle gyászcsoportok nélkül. Hogy a francba fog majd egyszer meghalni valaki, aki minden vesztesége miatt valamilyen csoportba szalad, hogy valaki segítsen neki, hallgassa meg, beszéltesse, nyugtatgassa, csitítgassa, babusgassa?
Fasza infantilizáló társadalom. Ha ellopják a kocsid, menj gyászcsoportba, majd ott megpuszilgatják a kis fejedet és gügyögnek neked.
Köpni kell.

5 megjegyzés:

  1. Na én ezekért az írásaidért komállak nagyon.

    VálaszTörlés
  2. nem a társadalom infantilizál, hanem az emberek 99,9%-a infantilis és körülbelül egy kilencöves tatu értelmi illetve érzelmi reflektáltságának a szintjén éli meg az életét.

    VálaszTörlés
  3. szerintem a társadalom is infantilizál, méghozzá elég tudatosan: sokkal egyszerűbb kis tatukat terelgetni, mint felnőtteket.

    VálaszTörlés
  4. Előítéleteim vannak, szerintem sok-sok hülye ember van a világon, -néha én sem vagyok kivétel- de ha jól értettem a különféle csoportokba irányítás már egy válasz. Vagyis éppen a tanácstalan emberekről van szó. Honnan tudjuk, hogy nem tanulnak valami értelmeset a többiektől?

    VálaszTörlés
  5. azt hiszem leginkabb az bosszant az allando segitsegkeresben, hogy a legtobb ember onmagatol semmire nem kepes, mert elmegy egy csoportba, a pszichologusahoz, a baratjahoz, a szomszedhoz, a nemtomhova es leeli ugy az eletet, hogy soha semmin nem ragja at magat egyedul.szoval persze, tanuljunk egymastol, oke,nagyszeru, de tanuljon meg mindenki egyedul is megelni a jeg hatan.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.