hétfő, április 20, 2009

élnet, halnod kell*

én igazán nem vagyok a konvenciók embere, meg úgy nagyjából teljesen hidegen hagynak az illemszabályok és a szokások, de számomra is érthetetlen módon net és halál valahogy nem fér össze a lelkemben: a wiwen érkező lebiggyedő szájú szmájlis (mér nem szedli?) részvétnyilvánításokat meg a beszkennelt gyászjelentést valamiért iszonyú ízléstelennek érzem, persze ne értsetek félre, mindenki nagyon kedves aki ír és gondol rám, de nekem az egész olyan mint mittomén, nagyestélyiben burger kingbe menni, mert a neten minden olyan súlytalanná, fölöslegessé, sutává válik: egy halálhír, egy gyászjelentés, egy részvétmail egytől-egyig csak újabb adag lebegő cybercrap.


* vascső a címért

12 megjegyzés:

  1. unokainknak meg talan pont ez lesz termeszetes, es nem fogjak erteni, hogy mi a feneert is kell egy szemelyes talalkozas barkivel?

    mint ahogy a nagymuterom se volt kepes a 70es evekben "szőrös leventeket" nezni a tv-ben anelkul, hogy ne emelt volna panaszra telefont.

    bocs, hogy beleblogolok a blogodba, de arra gondoltam:
    onnan latod, hogy oregszel, hogy az uj generacio uj erkolcset torznak latod?

    VálaszTörlés
  2. nem hiszem, hogy én ne lennék netes generáció, baszki három éve blogot írok, ne viccelj

    VálaszTörlés
  3. Ha bármilyen gyászról szóló kommunikációs aktust cybercrapnek nevezel, akkor miért írsz ilyen témákról?

    VálaszTörlés
  4. jogos a kérdés és szarul is érzem magam mikor erről írok, viszont szerintem a blog is csak cybercrap.

    VálaszTörlés
  5. (btw leginkább olyasmiől írok, amivel nem akarom ezredszerre (esetleg egyáltalán nem) terhelni a környezetemet, nyilván ezért is crap az egész...szóval egész pontosan itt beszélek. az meg már az érdekesség része, hogy bizonyos emberek visszabeszélnek,amit bizonyos esetekben ignorálok, bizonyos esetekben nem, szerencsére ez is opcionális, ráadásul az olvasókon múlik minden: hogy olvassák-e, hogy reagálnak-e. szerintem fasza dolog, de azért nincs túl nagy jelentősége)

    VálaszTörlés
  6. vegul is... megyek is az anonim netfuggok beszelgetesere (:

    VálaszTörlés
  7. én szerelmes vagyok az internetbe, szerintem baromi jó dolog, de tény, hogy sok szart termel és nehéz kihalászni az arra érdemes dolgokat

    VálaszTörlés
  8. A szerelem részemről talán túlzó megfogalmazás volna, de a fórumokat én is bírom, vagy ha egy cikkre lehet reagálni. Sajnos azonban az átlagos kommentelők színvonala igen alacsony manapság. A cyber-mentálhigiéné nem rulez, úgy tűnik...

    VálaszTörlés
  9. én leginkább a net praktikus oldalába szédülök bele: hogy fél perc alatt elmegy egy mail a barátaimnak, hogy fél perc alatt utalok pénzt, hogy embereket tudok tanítani a neten, hogy az apámat hivogatom fillérekért, hogy, hogy... hogy megismerkedtem a blogom által a pasimmal:)...jóvanna, ez is praktikus.

    VálaszTörlés
  10. Én a wikipédia, a thinkexist.com és az imdb.com nélkül volnék félkarú óriás... A középsőt javaslom, ha esetleg nem ismernéd.

    VálaszTörlés
  11. ne hidd,hogy ez így van.egy darabig nem olvastalak,de még édesanyád betegségénél amiről beszámoltál képben voltam.És amikor legközelebb olvastalak már meghalt,megdöbbentem és sírtam.valamiféle lelkiismeret furdalás éreztem,persze ettől te nem leszel jobban,de tényleg van ilyen,olyan szinted tudod közvetíteni az érzéseid,hogy azt bárki ugyan úgy át/megélheti.
    csak ennyit akartam.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.