kedd, április 21, 2009

A lúzereket lelövik, ugye?

Nos, közel harmincöt évesen van egy hugyos macskám, egy olyan diplomám amivel csak azért nem törlöm ki a seggem mert túl kemény, egy még tizennégy évig fizetendő lakáskölcsönöm, amit most éppen java részében az albérlő fizet, de a szükséges összeggel kipótolni én sajnos már nem tudom, mivel...mivel lúzer vagyok, napnál is világosabb.
Jó, oké, van valaki aki szeret, van viszonylag népes családom, nem vagyok afrikai éhező vagy Lehel téri hajléktalan (de kurva fárasztó már mindig ennek örülni), van hol laknom, van mit ennem, blablabla, de akkor is: egy nyikhaj egyetemista fél perc alatt talál itt állást, hát naná.
Eredetileg egy hosszút akartam a világ igazságtalanságáról, az én szomorú sorsomról, az élhetetlenségemről, meg arról, hogy nemhogy gazdag nem leszek soha, de lassan koldusnak vagy kurvának állok, aztán elfáradt bennem az indulat.

Felvinne valaki a Taigetoszra óccsóér?

20 megjegyzés:

  1. nadehát mi van a futással, meg hogy ne gondolkodjunk túl sokat magunkon és fasza lesz minden?

    hogy leszel így követendő példa? :)

    VálaszTörlés
  2. nem vagyok jó passzban, hiányzik az anyám és nincs munkám, szóval most kövess valaki mást;)
    btw szerencsére tudom hogy kell kimászni a szarból

    VálaszTörlés
  3. (btw sose mondtam neked, hogy nem lehetsz néha szarul: én csak azt ostorozom mndig amit már vagy egy éve látok belőled: hogy soha semmi nem jó és mintha nem is akarnád megoldani a bajaidat)

    VálaszTörlés
  4. SSDD, hmmm? ;-)

    Most olyan írok, amilyet még soha:

    ti lányok azért vagytok szerencsétlenek, mert ha magatok alatt vagytok, nem nagyon tudtok honnan inspirálódni (vagy csak én nem tudok róla). Nekem már annyiszor segített a 300 vagy a Mátrix, vagy egyéb filmek...

    Vagy csak én vagyok ilyen szerencsés öngyógyító?

    VálaszTörlés
  5. tévedsz..."én lány" remekül tudok inspirálódni akár segédeszközök nélkül is...de mondom: ez nem azt jelenti, hogy nincsenek szar napjaim. sőt, azt se jelenti, hogy ne dagonyáznék néha a szarban, ráadásul szerintem nevetséges az olyan ember, aki sosem gyenge, vagyis...oké, a nevetséges gonosz, túlzó, szóval én nem hiszek nekik.
    btw a férfiaknak könnyű: sehol az a hormonszint hullámzás, ami egy nőnél ugye évtizedekig napi program.

    VálaszTörlés
  6. setalj el egy gyermekklinikara, oszt meglatod mennyire nem vagy luzer

    VálaszTörlés
  7. mondom,fáraszt, hogy betegekhez és afrikai éhezőkhöz hasonlítsam magam, de igen, valóban...amúgy benne van a postban, hogy mindezt én is tudom.

    btw mit vártok tőlem? most halt meg az anyám, kicsit hadd érezzem már szarul magam, elképesztő.

    VálaszTörlés
  8. Asszem mindkét nemnek megvan a maga szenvedésadagja, amit a különböző hormonok szintingadozása befolyásol, meg hát ugye a nők még mindig tovább élnek...

    Egyébként te szerintem egy amolyan "vulkánikus" típusú lány vagy, aki nagy lentek után is fel tud állni. Hosszú távon ez a temperamentum szerintem még jól jön majd neked.

    Egyébként szerintem neked a pénzkeresés legjobb, bár persze nagy kihívást jelentő formája a regényírás volna, egyszer már írtam hasonlót.

    Egy SZNOL típusú lánynak nehogymá' ne legyen mondanivalója! ;-)

    De most komolyan...

    Az a titka az egésznek, hogy olyan kell írni, amit szabadidődben te is elolvasnál.

    VálaszTörlés
  9. Nem csesztetésből írok vagy okoskodásból, remélem, nem tűnik olyannak...

    VálaszTörlés
  10. ha tudnék írni, szívesen írnék, de az a helyzet, hogy sajnos olyant biztos nem tudok, amit szabadidőmben én is elolvasnék...és meggyőződésem, hogy a nők csupán azért élnek tovább, mert szabad sírniuk és beszélniük; fájdalom, de a macsóság eszméje öli meg a férfiakat.

    VálaszTörlés
  11. Igen, az elfojtás visszaüt, nekem is nyíltabbnak kellene lennem bizonyos helyzetekben...

    A macsóság eszméje persze sok vonatkozásban még mindig rulez, de szerintem sok férfi azt hiszi, hogy létező női elvárások miatt muszáj keménynek látszania.

    És volt valaha valami "karrier álmod", mittomén, átvetted az Oscar-díjat vagy tudtál valami értelmes dolgot mondani Spielbergnek valamiről egy vacsora alatt? Hajt a munka/önmegvalósítás terén valami?

    VálaszTörlés
  12. az egyik régi postomban írtam én már erről a dologról egész hosszan:

    "Azt mondják, értelmesen kell élni, meg segíteni másoknak, szeretni, szeretve lenni, dolgozni, nyomot hagyni.
    Nekem ezzel csak az a bajom, hogy képtelen vagyok rájönni mitől értelmes bármilyen tevékenység. No persze minél többet gondolkodik ezen az ember annál komolyabban ráérez az egész értelmetlenségére és akkor persze már mindjárt sokkal szebben hangzik, hogy élni önmagában jó, virágokat szagolgatva, réten mosolyogva, a létezésnek meg a rügyfakadásnak csak úgy általában örülve.
    Merhogy ha az élet az én mandalám, akkor minek csudaszépen összerakni, kiszínezni, ha végül nem marad belőle semmi? Ha minden kezdetemben ott a vég, akkor miért kéne örülnöm bárminek csak úgy? És ha folyamatosan el kell foglalnom magam - buliba kell járnom, filmeket kell bámulnom, olvasnom, futnom meg bloghoz beszélnem kell - ahhoz, hogy ezek ne jussanak eszembe, akkor vajon valóban olyan csudás dolog a létezés önmagában? És ha ezek mégis eszembe jutnak és kattogok rajtuk, akkor nem jogos-e ha felhagyok mindenféle tevékenységgel és a) nem akarok jelen lenni csak valamiféle részeg kábulatban b) szenvedek és lefagyva bámulok bele a világba c) öngyilkos leszek, mert minek élni.
    És igen, ott a csábító lehetőség, hogy mindezt félredobjam, elfelejtsem és halálomig elfoglaljam magam számomra értelmesnek tűnő dolgokkal, ami ugye szintén csak fikció, mert mi a francért lenne értelmes tevékenység például könyveket olvasni vagy macskát simogatni vagy blogot írni."


    ...vagy karrierálmokat szövögetni és megvalósítani

    VálaszTörlés
  13. na egen.. sajnalatos modon mindenkinek maganak kell megtalalnia az elete ertelmet.
    a) b) c) jaj de konnyu letforma mind. csak hat nem megoldas egyik se.
    de hogy rajojjon az ember, hogy tulkepp miert is van itt, mi az oka a szenvedesnek, mi a kerdes, amire 42 a valasz? na az melos. es azert megdolgozni valamiert es aztan elvezni a gyumolcset. igen, ez az ut a _nehez_. mert tul sok minden kiderulhet, amivel nem szivesen nezunk szembe. a nyeremeny viszont elkepeszto.
    a begyepesedes es depro egyszeru szoval gyogyithato: kivancsisag.

    hehe pofozkodni tamadt kedvem (:

    VálaszTörlés
  14. bevallom, időnként a megmondó emberek hatalmas bölcsessége miatt szeretnék tudatlan, alkoholista köcsög lenni...

    VálaszTörlés
  15. nem a megmondo emberek tehetnek a nyomorusagodrol.

    a szenvedo ember ugy erzi nem felelos az eleteert, a korulmenyek ALDOZATA, igy lehet masokat okolni es ez egyfajta biztonsagerzetet ad, hisz o "nem tehet semmirol". a borton nem csak zarka, de egy biztos hely is. nem kellemes ugyan, de az ember tudja mire szamithat. (sok sok onigazolasra).

    VálaszTörlés
  16. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  17. ezt most komolyan leírtad nekem? légyszi olvass már bele a blogomba úgy, hogy figyelsz is, köszi.

    VálaszTörlés
  18. ugy gondolod, hogy 'onpusztito onsajnalo dogoljon meg mindenki de le van szarva mar az is' hangulatunak ertettem felre irasaid? mer akkor tenyleg.

    VálaszTörlés
  19. na. szóval az van, hogy nekem nincs kedvem magamat, illetve az elmúlt éveimet részletesen elmagyarázni és bizonygatni, hogy egészen más van mint amit képzelsz, úgyhogy szerintem maradjunk ennyiben. (ezért is mondogatom, hogy egy blogból megítélni valakit bizony elég nagy butaság, emlékezz csak arra, hogy pl kapásból félreértetted amit az anyám haláláról írtam)
    amúgy a konzumbuddhizmussal meg ne fáradj kérlek: az egyik ex-pasimtól három éves kiképzésben részesültem, szóval tudom, hogy ha fázom, akkor "ez csak a tudat játéka",ha éhes vagyok, akkor"van szenvedés és a szenvedésnek oka van", satöbbisatöbbi. kétségtelen, hogy buddha nagyon okos dolgokat mondott, én a mai napig sokat olvasok és gondolkodom ebben a témakörben, de az valóban kicsit vérlázító, hogy az ún. "buddhisták" térítőkhöz hasonlóan bármely szituációban elkezdik az "ok-okozatot" szajkózni, mikor némi empátiával ugyanazon helyzetben egyszerűen csak csendben kéne maradniuk.

    VálaszTörlés
  20. felreertesek elkergulese vegett - tovabbra se erzem magam buddhistanak, iszlam hivonek, keresztenynek miegymasnak.
    maradjunk az esszeruseg es tapasztalas keretein belul. de ha hasonlosagot talalsz benne, az persze nem a veletlen muve. szived joga elfogadni ezt vagy sem.

    igazad van abban, hogy talan bolcsebb lett volna csendben maradni. nem vagyok -szerencsere- tokeletes. (:

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.