szerda, november 26, 2014

"What you share with the world is what it keeps of you" aka PMS aka slave to the wage

Jézusom de rossz napom volt - meg hát rájöttem arra is, hogy a munkám igazából abból áll, hogy több fronton megállás nélkül, erőteljesen kúrogat valaki; nemhiába koordinátor a munkahelyi nevem; mondjuk igazából a negotiator lenne a legkifejezőbb. Kicsit olyan, mintha egy háború közepén leállnék ordítani, hogy ide lőjetek! - teljesen mazochista pozíció, ha jobban meggondolom. 
Meglepő módon általában egész élvezetes a dolog (csak halkan merem mondani, hogy mindezt magyarul nem lennék hajlandó csinálni, de ezzel a kultúrsokkos résszel kiegészítve tényleg izgalmas), meg nagyon sokat kell használnom a pszichopata énem, azt, amelyik kifürkészi és megismeri az embereket, felismeri a motivációikat, aztán kihasználja és eldobja őket     éséésés aztán ezt a tudást megfelelő módon felhasználja. 
Egyébként tényleg félelmetesen (fel)ismerem az embereket - szerintem ezt látták meg bennem az interjún, na meg persze a jó angolt -, azonnal nyakukba akasztom történetüket, tetten érem egy csomó jellemvonásukat vagy öt perc után (emlékszem Marcit is lenyűgöztem mikor először találkoztunk és rögtön ráolvastam, hogy ő ilyen meg ilyen - nem tévedtem semmit gyakorlatilag), nem is értem honnan van ez nekem; jó, hát a tizenöt évnyi non-stop tanítás azért nyilván sokat nyom a latban ilyen tekintetben (is). 
A munka adminisztrációs része, na az nekem a mumus, attól hányok is, béna is vagyok, de azt is muszáj megtanulnom, csinálnom, ez is része a dolognak, mint a buli után a takarítás, hát ez van. 
Azért néha fáj a szívem  Sok időm szerencsére nincs az otthagyott tanítás miatt nyavalyogni, a gyerekek miatt érzett bűntudatom is oldódott kicsit (heti háromszor bébiszitter hozza haza őket az oviból - szörnyen néz ki azért így leírva), szóval minden egész jó, csak a mai nap, csak az nem kellett volna, de aztán elénekeltem Lénának ezt és akkor jobb lett.






PS.: Épp három hete dolgozom az új munkahelyemen: épp három kilót fogytam, nagyon tetszik. Nem, kétségtelenül nincs időm ebédelni.