csütörtök, december 03, 2015

“Those who can't do, teach. And those who can't teach, teach gym.” vol.45361278

Tegnap elsősöknél helyettesítettem, meg voltam velük az udvaron - hát gyerekek, én nem értem, hogy miért nem a tanítóknak van a legmagasabb fizetése a tanárok között: gimnáziumi osztályokban kutyafüle tanítani ahhoz képest, ahogy 32 elsős leszívja az embert röpke tíz perc alatt (én már mindet próbáltam, most már bizton állíthatom). 
Persze nagyon cukik meg olyan megható az azonnali bizalmuk (mondjuk engem valamiért úgy általában nagyon szeretnek a gyerekek, lehet, hogy mással nem ilyenek, bár gyanítom azért, hogy igen), de azért ezt csinálni nap mint nap nagyon sok órában, hát - le a kalappal minden tanító előtt. 
Az óvó néniknek meg szerintem valami érdemrendet kéne osztogatni, komolyan.